گل گهر

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «در پناه عشق» به تشریح اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی پرداخت.

به گزارش ایراسین، ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «در پناه عشق» به تشریح اقدامات این شرکت در حوزه مسئولیت اجتماعی پرداخت.

عتیقی درباره سابقه حضورش در این شرکت گفت: حدود ۲ سال در سمت مدیرعاملی و ۱۸ سال سابقه در سمت‌های مختلف در شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر فعالیت دارم.

وی درباره سهامدارن بودن تمامی پرسنل گل‌گهر عنوان کرد: این تصمیمی به لطف تمامی مدیران شرکت رقم خورده است و تصمیمات در شرکت گل‌گهر به صورت جمعی اتخاذ می‌شود.

به گفته‌ی عتیقی در حال حاضر ۲۰ هزار نفر به صورت مستقیم در این مجموعه اشتغال دارند.

عتیقی با اشاره به اقدامات این شذکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی گفت: صنعت در کنار مزایای بسیار خوبی که دارد آسیب‌هایی را نیز در منطقه ایجاد می‌کند و مدیران صنعتی و معدنی کشور خوشبختانه با توجه به نگاهشان سعی دارند که آسیب‌ها را به حداقل ممکن برساند که در این راستا در بحث‌های زیرساختی شهرستان از باب فرهنگی و آموزشی، ورزشی و رفاهی نیازهای خانواده و جامعه را پوشش می‌دهند.

وی افزود: در چند سال اخیر گل‌گهر اقدامات بسیار خوبی در حوزه مسئولیت اجتماعی داشته است و در دولت جدید نیز بر این امر تاکید ویژه شده است. طی تلاش تمامی مدیران اقدامت خوبی در گل‌گهر رقم خورد از جمله ورزشگاه سیرجان احداث شد که از جمله مجهزترین ورزشگاه‌های کشور است. تیم فوتبال شهرستان سیرجان حدود ۳ سال است که وارد لیگ برتر شده است و امروز عملکرد خوبی دارد و یکی از قطب‌های ورزشی کشور طی ۵ سال آینده شهرستان سیرجان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ادامه داد: در بحث زیر ساخت شهری، به چند موضوع باید توجه شود که شامل ایجاد اقامتگاه‌های تفریحی است که مجموعه‌های گردشگری خوبی نیز ایجاد شده است. بحث دیگر فاضلاب است که بحث‌های زیست محیطی شهرستان را پوشش می‌دهد و همچنین اتصال راه‌آهن به چهار راه اصلی است که اقدام بسیار خوبی بوده است. بحث‌های درمانی نیز به خدمات رفاهی شهرستان کمک خواهد کرد که بیمارستان گل‌گهر با تجهیزات به روز در سال جاری افتتاح خواهد شد.

عتیقی عنوان کرد: بحث‌های فرهنگی شهرستان سیرجان نیز به همت مدیران ارشد استان کرمان و سیرجان اقداماتی آغاز شده است که انشااله در جهت ایجاد رفاه برای مردم شهرستان مثمرثمر خواهد بود.

وی تاکید کرد: این اقدامات با کمک سهامداران شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به ویژه بانک سپه رقم خورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =