امین حسنوند

سرمربی تیم هندبال رعد پدافند گفت: اصفهان در بحث میزبانی فوق العاده بوده، اما ساعت برگزاری مسابقات عجیب و غریب است، زمان خواب بچه‌ها ما بازی داریم و این نوع بازی برای بازیکن سخت است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، امین حسنوند، سرمربی تیم هندبال رعد پدافند عامل پس از شکست برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان در مرحله سوم دوربرگشت لیگ برتر هندبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تیم خوب سپاهان تبریک بگویم، آنها یک تیم باسابقه در لیگ هندبال هستند و پیروز شدند.

وی ادامه داد: امروز قصد داشتیم از همه بازیکنان استفاده کنیم، نیمه اول بازیکنان اصلی بودند و اختلاف زیادی ایجاد نشد، اما نیمه دوم همه بازیکنان را به کار گرفتیم و به همین دلیل اختلاف زیاد شد. از بازیکنان جوان و نوجوان که تجربه بازی لیگ برتر را نداشتند استفاده کردیم تا بتوانند در لیگ‌های آینده به کمک تیم ما بیایند و تجربه بازی مقابل تیم های بزرگ مثل سپاهان را داشته باشند.

حسنوند درباره کادرفنی کم‌جمعیت و کوچک تیم رعد پدافند، توضیح داد: این‌ موضوعات به بحث پشتیبانی بر می‌گردد که اتفاقاتی افتاد اما فعلا زمان این نیست که در مورد آن صحبت کنم.

سرمربی تیم رعد پدافند آمل درباره میزبانی اصفهان از مرحله سوم لیگ برتر هندبال، تصریح کرد: اصفهان در بحث میزبانی فوق العاده بوده، اما ساعت برگزاری مسابقات عجیب و غریب است، زمان خواب بچه‌ها ما بازی داریم و این نوع بازی برای بازیکن سخت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =