مجید رحیمی زاده، سرمربی هندبال سپاهان

سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: تیم رعد پدافند آمل نیز تیم جوان و خوبی است که امسال راهی مسابقات شده، آن‌ها در بازی رفت نیز بازی خوبی ارائه دهند. با این حال در بین دو نیمه آنالیز دقیقی از این تیم انجام دادیم و نکاتی به بازیکنان گوشزد شد، خوشبختانه بازیکنان نیز مطالب را به خوبی در زمین اجرا کردند و شاهد پیروزی با اختلاف بودیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مجید رحیمی‌زاده، سرمربی تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان پس از برتری ۴۰ بر ۲۵ این تیم برابر تیم رعد پدافند آمل و بازگشت سپاهان به صدرجدول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات پس از هفته‌ها وقفه برگزار شد و در این مدت نیز بازی تدارکاتی قابل توجهی نداشتیم، از همین روی کمی زمان برد تا بازیکنان تیم بر بازی سوار شوند.

وی ادامه داد: رفته رفته هارمونی تیمی به دست آمد و آن چیزی که از آن‌ها انتظار داشتیم به دست آمد. تیم رعد پدافند آمل نیز تیم جوان و خوبی است که امسال راهی مسابقات شده، آن‌ها در بازی رفت نیز بازی خوبی ارائه دهند. با این حال در بین دو نیمه آنالیز دقیقی از این تیم انجام دادیم و نکاتی به بازیکنان گوشزد شد، خوشبختانه بازیکنان نیز مطالب را به خوبی در زمین اجرا کردند و شاهد پیروزی با اختلاف بودیم.

رحیمی‌زاده درباره میزبانی اصفهان از لیگ برتر هندبال در حضور تماشاگران تاکید کرد: حدود سه سالی می‌شود که از حضور هواداران در مسابقات محروم هستیم، برای این بازی‌ها اجازه داده شد تا تعداد محدودی هوادار وارد سالن شوند و چند تن از هواداران برای این بازی به سالن برگزاری مسابقه آمدند. بازی‌های لیگ برتر در دو سال گذشته به صورت متمرکز برگزار شد و در فصل پیش تنها یک مرحله در شیراز برگزار شد. در سال جاری نیز به دلیل شرایط خاص ماه‌رمضان و برگزاری مسابقات بعد از اذان مغرب، اصفهان با سه سالن فعال برگزاری این مرحله از مسابقات شد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان افزود: اگر بازی‌ها در تهران و در سالن فدراسیون برگزار می‌شد، برگزاری پنج بازی تا نزدیک سحر به طول می‌انجامید، از همین روی اصفهان به همت باشگاه سپاهان به عنوان میزبان این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد و میزبان تیم‌های لیگ برتری هستیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایراسین درباره فرمت برگزاری بازی‌های لیگ برتر هندبال به صورت متمرکز، توضیح داد: این ایده به دلیل کرونا از فدراسیون هندبال نشات گرفت و فدراسیون والیبال و بسکتبال نیز این فرمت را پیاده کردند. فاصله بین هر مرحله از لیگ برتر به تیم‌ها آسیب می‌زند و به ضرر تیم است. در حال حاضر حدود یک سال است که با این تیم کار می‌کنیم و حفظ آمادگی بازیکنان در این شرایط سخت است. در این شرایط هزینه تیم‌ها بالاتر می‌رود و تیمی می‌تواند موفق شود که آمادگی بدنی بهتری داشته باشد.

رحیمی زاده گفت: با توجه به فروکش کردن موج کرونا لیگ برتر در سال آینده می‌تواند به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا حقی از تیمی ضایع نشود. تقویم فدراسیون روی تقویم جهانی بسته می‌شود و به دلیل تعدد بازی‌های ملی با پایان یافتن لیگ امسال لیگ بعدی سریعا آغاز می‌شود.

سرمربی تیم هندبال سپاهان تصریح کرد: از طرفی مسابقات ملی باعث شده تا وقفه بین مسابقات زیاد شود. پس از چندین هفته توانستیم صدرنشینی را پس بگیریم و این اتفاق حساسیت بازی‌ها را بالا می‌برد، اگر بازی‌ها به صورت رفت و برگشت و بر اساس تقویم منظمی برگزار می‌شد، می‌توانستیم برنامه‌ریزی دقیق‌ترین داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =