تیم هندبال سپاهان

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان در برابر تیم رعد پدافند آمل صف‌آرایی کرد که طلایی پوشان این بازی را با نتیجه ۴۰ بر ۲۵ پیروز شدند

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فولاد مبارکه سپاهان در مرحله سوم دور برگشت لیگ برتر هندبال شامگاه امروز، شنبه از ساعت ۲۲:۳۰ میزبان رعد پدافند آمل در ورزشگاه شهید میثمی اصفهان بود. این بازی در نهایت با نتیجه ۴۰ بر ۲۵ به سود سپاهان به پایان رسید. گزارش این بازی به شرح زیر است:

گزارش بازی

بازیکنان تیم فولاد سپاهان: مجتبی حیدرپور، میلاد قلندری، عادل اسدی، یاسین کبیریان‌جو، کامیار طاهری، محمد زمانی، محمد سیاوشی، هادی طالبی، محمد کیانی، محمدرضا اورعی، محمدرضا امیری، وحید مسعودی، علیرضا کاظمی، سعید برهانی، شهاب صادق‌زاده و سعید پورقاسمی.
سرمربی: مجید رحیمی‌زاده

بازیکنان تیم رعد پدافند آمل: امیرحسین فیروز، علی بیگی، مسلم کاظمی، امیرمحمد پناهی، سجاد عبدالله‌زاده، حمیدرضا حسن‌وند، امیرعلی حیدری، سجاد نوری؛ میثم شرقی، علی نجاران، سجاد صادقی، علی خدارحمی، مهدی الایارپور و سعید اکبری.
سرمربی:
امین حسن‌وند

شرح بازی

نیمه اول: بازی با مالکیت سپاهان آغاز شد و عادل اسدی با یک چرخش زیبا گل اول بازی را به ثمر رساند. رعد پدافند پاسخ این گل را با یک ضربه سهمگین داد و بازی به تساوی رسید. سپس این سپاهان بود که به توپ و میدان حاکم شد و توانست برتری خود را با شوت‌های زمانی و طاهری به عدد سه افزایش دهد. پس از این برتری تیم رعد پدافند سعی در جبران نتیجه داشت و در حمله به آب و آتش زد، آن‌ها با استفاده از گوش‌های خود توانستد چند گل به ثمر برساند، اما عملکرد شکننده این تیم در فاز دفاعی اجازه کاهش این اختلاف امتیاز را نمی‌داد. درخشش بازیکنان سپاهان در این نیمه ادامه داشت و آن‌ها توانستند با برتری هشت امتیازی این نیمه را به پایان برسانند. در این نیمه سپاهان با تلاش برای حفظ توپ و گردش توپ عالی بین مهاجمان همچنین درخشش سیاوشی و برهانی کار حریف را برای گل زدن سخت کرد.

نیمه دوم: این نیمه با گل رعد پدافند آغاز شد، گلی که علی‌رغم سیو خوب سیاوشی و روی توپ برگشتی به ثمر رسید. پدافندی‌ها در نیمه با تمام قوا برای جبران نتیجه به میدان آمده بودند و سعی داشتند با استفاده از چاشنی سرعت تمرکز مدافعان سپاهان را به هم بریزند. اما سپاهان با درخشش دروازه بانان خود اجازه عرض اندام به بازیکنان حریف نمی‌داد. از طرفی در این نیمه سپاهان با ارائه یک بازی منطقی و حملات مثمر ثمر اختلاف امتیاز خود با حریف را حفظ کرد. بازیکنان سپاهان علی‌رغم دفاع سرسختانه و فیزیکی رعد درخشش بازیکنان سپاهان از جمله صادق‌زاده باعث شد حملات این مثمر ثمر وارد شود. در دقایق پایانی این نیمه میلاد قلندری با درخشش خود در گوش چپ سپاهان بارها در ضدحملات برای این تیم مثمر ثمر وارد شد و با حرکات خود فشار بازیکنان رعد را شکست. در کل بازیکنان سپاهان با هدایت رحیمی‌زاده در کل این بازی نمایشی درخشان داشتند و با حمایت تماشاگران خود و ارائه یک بازی منطقی برتری خود به حریف را دیکته کردند.

حواشی

*بازیکنان و اعضای کادرفنی دو تیم پیش از آغاز دیدار برخورد گرمی با هم داشتند.

*رعد پدافند آمل که یک تیم نظامی محسوب می‌شود، با تنها یک نفر کادر فنی و تدارکاتی پا به این میدان گذاشته است.

*تعدادی از هواداران تیم سپاهان در سالن حضور دارند و مشغول تشویق تیم خود هستند.

*درخشش برهانی روی ضربه پنالتی باعث شد تا هواداران به وجد بیایند.

*حسن‌وند، سرمربی تیم رعد روی چند صحنه به قضاوت داوری اعتراض داشت.

*در خلال بازی بازیکن کبیریان‌جو با کارت قرمز داور جریمه شد.

*سپاهان با برتری پرگل در این بازی و با توجه به تفاضل گل بهتر توانست صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =