محمد حسین عراقی زاده

قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند گفت: امیدوارم بتوانیم چراغ والیبال اصفهان را با کمک اهالی والیبال استان و در کنار باشگاه بزرگ فولاد مبارکه سپاهان روشن نگه‌داریم و انتظار ما هم از اهالی و هم مسئولان حمایت از تیم است. این تیم مال اصفهان و مردم اصفهان است و موفقیت آن موفقیت شهر و استان اصفهان است.

محمدحسین عراقی زاده، قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: فصل گذشته گیتی پسند پس از ده سال به والیبال بازگشت و با ورود به لیگ دسته یک مجدداً آغاز کردیم، درحالی‌که می‌توانستیم سهمیه سوپر لیگ بخریم اما سیاست ما بر این نبود.

وی افزود: آقای عقیلی، کادر و تیم زحمت‌کشیده و قهرمان شدند و به سوپر لیگ راه یافتند و امسال هم با توجه به اینکه فوتسال گیتی پسند هم قهرمان شده و برنامه ورود به جام باشگاه‌های آسیا را دارد تصمیم گرفتیم با آقای عقیلی ادامه دهیم و ایشان هم در روزهای آینده کادر و بازیکنان مدنظر خود را معرفی می‌کنند.

قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند بیان کرد: ما در سال ۹۰ با دیدگاه متفاوتی نسبت به والیبال ورود کردیم. آن زمان دیدگاه ما جذب ستاره‌ها بود و بنا بر دلایلی در آن پروسه موفق نبودیم و الان سیاست ما این نیست البته که میدانیم که تیم داری در لیگ دسته یک با سوپر لیگ شرایط متفاوتی دارد.

عراقی زاده تصریح کرد: سیاست ما در فصل ۱۴۰۱ جذب ستارگان را نیست و آقای عقیلی مربی‌ای است که با جوانان به‌خوبی کار می‌کند و سیاست ما این است که جوانانی را جذب کنیم که آینده والیبال باشند و آقای عقیلی انشالله قصد دارند تیمی ببندند که زنگ تفریح دیگر تیم‌ها نشویم و هم اینکه نیم نکاهی داشته باشیم به اینکه بازی قشنگ داشته و نتایج خوبی بگیرند.

وی افزود: سیاست باشگاه در سال اول بستن تیمی در حد قهرمانی نیست و به دنبال ستاره‌ها نیستیم. البته که همه بازیکنان برای ما بزرگ و قابل‌احترام‌اند اما سعی می‌کنیم تیمی ببندیم که جامعه والیبال از بازی‌های ما لذت ببرند و سعی می‌کنیم برای والیبال اصفهان حفظ آبرو کنیم و تیمی خوب روانه مسابقات بکنیم.

قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند در پاسخ به سؤال خبرنگار ایراسین مبنی بر اینکه آیا سیاست باشگاه گیتی پسند بومی گزینی کادر و بازیکنان است یا خیر بیان کرد: تمدید قرارداد با آقای عقیلی به‌عنوان یک والیبالیست اصفهانی و مربی بومی نشان‌دهنده اهداف و سیاست‌های ماست و از آقای عقیلی هم خواسته‌ایم که در درجه اول کادر و بازیکنان بومی و جوان و آینده دار که آینده والیبال اصفهان را رقم بزنند دعوت کنند

عراقی زاده ادامه داد : در بعضی از پست‌ها شاید تیم نیاز داشته باشد که از بازیکنان غیربومی استفاده کند اما کلیات هدف ما استفاده از بازیکنان بومی است.

وی افزود: نه‌تنها در والیبال که در دیگر رشته‌ها هم سیاست باشگاه بر دخالت در مسائل فنی نیست و فعلاً با آقای عقیلی به توافق رسیده‌ایم و در گام بعدی کادر و بازیکنان را به ما معرفی می‌کنند.

قائم‌مقام باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم چراغ والیبال اصفهان را با کمک اهالی والیبال استان و در کنار باشگاه بزرگ فولاد مبارکه سپاهان روشن نگه‌داریم و انتظار ما هم از اهالی و هم مسئولان کمک به تیم است منظور کمک مالی نیست و این تیم مال اصفهان و مردم اصفهان است و انتظار ما این است که هر کس هر جور که می‌تواند کمک کند. موفقیت این تیم، موفقیت شهر و استان اصفهان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =