• ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
  • کد خبر: 23838
  • readingTime: ۱ دقیقه
اسلاچ ووجنسکی

سرمربی تیم پاختاکور ازبکستان گفت: درست است که در برابر سپاهان شکست خوردیم اما باید برای بازی‌های آینده آماده شویم و با تمرکز به فکر پنج بازی باقی مانده هستیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، اسلاچه ووجنسکی، سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 در نشست خبری اظهار کرد: در ابتدای مسابقه توانستیم خوب ظاهر شویم و یک گل به ثمر برسانیم ولی در نهایت شکست خوردیم. پیش از این مسابقه از نظر فیزیکی و روانی برای مسابقه آماده بودیم. برای این رقابت‌ها تلاش بسیاری کردیم، اما به هر حال در این بازی سه گل دریافت کردیم و این موضوع تمرکز تیم ما را بهم ریخت و نتوانستیم آن را جبران کنیم.

وی ادامه داد: باید به تیم حریف تبریک بگویم که در این مسابقه به پیروزی رسید اما ما بازی‌های دیگری در پیش داریم و هرگز تسلیم و متوقف نمی‌شویم. درست است که در این بازی شکست خوردیم اما باید برای بازی‌های آینده آماده شویم و با تمرکز به فکر پنج بازی باقی مانده هستیم.

ووجنسکی درباره بازی‌های بعدی تیمش تصریح کرد: در فوتبال باید به پیروزی برسی و فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. همه بازی‌ها دشوار است و باید در آن بازی‌ها به پیروزی برسیم.

سرمربی پاختاکور درباره شرایط بازی در نیمه دوم توضیح داد: در نیمه دوم سه گل دریافت کردیم و برای ما آسان نبود که به بازی برگردیم. تلاش کردیم که دوباره گل بزنیم، اما نتوانستیم به هدف خود برسیم.

وی درباره بهترین بازیکن سپاهان گفت: بازیکنی که دو گل مقابل تیم ما به ثمر رساند، بهترین بازیکن سپاهان از نظر من است. همانطور که در کنفرانس خبری پیش از بازی هم گفته بودم که سپاهان تیم خوب و قدرتمندی است و به این تیم تبریک می‌گویم .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =