• ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴
  • کد خبر: 23833
  • readingTime: ۱ دقیقه
دیدار تیم های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان

مدیرروابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان خبر از پخش بازی این تیم برابر پاختاکور از شبکه پنج سیما داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان از دقایقی دیگر در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ به مصاف پاختاکور ازبکستان می‌رود، این بازی علی‌رغم اینکه بازی نماینده فوتبال ایران در یک رقابت قاره‌ای است جایی در جدول پخش شبکه سوم سیما نداشت. این اتفاق باعث اعتراض باشگاه سپاهان، هواداران و چند تن از نمایندگان مجلس شد. پس از این اعتراضات با دستور رئیس سازمان صدا و سیما بازی سپاهان از شبکه پنجم سیما پخش خواهد شد.

علی ناظری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان در رابطه با همین موضوع با اشاره به توضیحات جبلی ریاست صدا و سیما، اظهار کرد: پس از پیگیری‌های باشگاه سپاهان و پیگیری نمایندگان محترم مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از ریاست محترم صدا و سیما، پیمان جبلی دستور داد که بازی سپاهان از شبکه پنج سیما که شبکه ملی است، پخش شود. چون این بازی همزمان با بازی فولاد خوزستان است، تصمیم گرفتند بازی از این شبکه پخش شود.

او ادامه داد: بازی‌های بعدی اگر با بازی های فولاد خوزستان همزمان نباشد، تمامی بازی ها از طریق شبکه شوم پخش می شود. امیدواریم نگاه صدا و سیما به دو تیم سپاهان و فولاد خوزستان ملی باشد.

سپاهان از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه امشب در نخستین گام آسیایی، در ورزشگاه ملک عبدالله شهر بریده عربستان به مصاف پاختاکور قهرمان فصل گذشته ازبکستان می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =