• ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
  • کد خبر: 23791
  • readingTime: ۲ دقیقه
دراگان چران

تیم فوتبال سپاهان ایران در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور می‌رود، تیمی که از برکت حضور مهاجمی کامل به نام چران در خط حمله خود بهره‌ می‌برد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مسابقات گروه‌های منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۲ از امشب، پنجشنبه رسما به صورت متمرکز در کشور عربستان آغاز می‌شود. سپاهان و فولاد دو نماینده ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند که تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ایران در گروه D رقابت‌ها با تیم‌های پاختاکور ازبکستان، التعاون عربستان و الدحیل قطر هم‌گروه است.

سپاهان در اولین بازی خود در این رقابت‌ها امشب از ساعت ۲۱:۴۵ به مصاف نماینده ازبکستان یعنی پاختاکور می‌رود. تیمی که علیرغم عملکرد نه چندان مطلوب در فصل گذشته به رقابت‌های آسیایی راه‌یافت و برای این بازی‌ها تدارکات ویژه دیده است. این تیم با به خدمت‌گیری چند بازیکن جدید و به‌کارگیری یک مربی اروپایی امیدهای زیادی برای صعود از گروه مرگ دارد.

دراگان چران، مهاجمی که باید از او ترسید

پاختاکور در حالی که مقابل سپاهان قرار می‌گیرد که محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت از کیفیت بازیکنان خارجی این تیم مطلع است و گولسیانی نیز از تمرینات ویژه برای مهار این تیم زهر دار خبر داد. شاید مهم‌ترین تمرکز محرم و مدافعان سپاهان در تمرینات پیش از این بازی، مهار دراگان چران مهاجم زهردار و کهنه‌کار تیم ازبکی باشد.

چران نامی آشنا برای فوتبال‌دوستان ایرانی است، بازیکنی که سابقه گل‌زنی به نماینده ایران در آسیا را در ورزشگاه آزادی دارد و بارها زهر خود را به تیم‌های ایرانی زده است. چران این گل را در ورزشگاه آزادی به استقلال زد تا خاطره خوبی برای فوتبال ازبکستان بسازد و برای همیشه در خاطره تیم‌های ایرانی ثبت شود.

دراگان چران، مهاجمی که باید از او ترسید

اما این پایان کار مهاجم صربستانی با تیم‌های ایرانی نبود، او در فصول گذشته لیگ قهرمانان آسیا و برابر تراکتور نیز گل‌زنی کرد و یکی از ستون‌های اصلی تیمش بود. چران ۱۹۰ سانتی متری در سال‌های اخیر آمار بسیار خوبی از خودش ثبت کرده و تبدیل به یک ماشین گل‌زنی برای پاختاکور شده است.

این مهاجم صربستانی بارها در لیگ ازبکستان عنوان آقای گلی را ‌کسب کرده و جالب آنکه در سه فصل در این لیگ موفق شده بیش از ۲۰ گل به ثمر برساند. او یک گل‌زن بالفطره و دغدغه آقای خط دفاع سپاهان در دو بازی مستقیم نماینده ایران با پاختاکور خواهد بود.

دراگان چران، مهاجمی که باید از او ترسید

این بازیکن در این فصل از رقابت‌های لیگ ازبکستان که تنها چهار هفته از آن سپری شده نیز بهترین بازیکن تیم خودش بوده و در بازی آخر پاختاکور پیش از اعزام به عربستان گل سه امتیازی تیمش مقابل تیم نوبهار را به ثمر رساند تا با روحیه بالا به شهر بریده بیاید.

از طرفی در اردوی سپاهان چند مدافع از جمله گیورگی گولسیانی، عزت‌الله پورقاز، محمدرضا مهدی‌زاده و امیرسامان رنجبر به چشم می‌خورد که احتمالا در سیستم چهار دفاعه همیشگی محرم نویدکیا دو نفر از آن‌ها این مهاجم صرب را مهار کنند. مهاجمی که در هوا غیرقابل مهار و روی زمین کشنده ظاهر شده و احتمالا تمام توپ‌ها در پاختاکور به او ختم شوند.

دراگان چران، مهاجمی که باید از او ترسید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =