• ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
  • کد خبر: 23749
  • readingTime: ۲ دقیقه
منچسترسیتی اتلتیکو مادرید

لیورپول و منچسترسیتی توانست در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بنفیکا و اتلتیکو مادرید را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، شب گذشته دو بازی از مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد. در این بازی‌ها لیورپول در پرتغال میهمان بنفیکا بود و منچستر سیتی در انگلیس از آتلتیکو مادرید پذیرایی می‌کرد.

در بازی اول و در پرتغال، لیورپول که با حذف اینتر پا به این مرحله گذاشته بود، شروع خوبی داشت و در همان نیمه اول با گل‌های کناته و مانه از حریف پیش افتاد. اما رقیب پرتغالی که با حذف تیم مدعی آژاکس به این مرحله صعود کرده، تیمی نبود که به سادگی تسلیم شود و در نیمه دوم برای جبران نتیجه پا به میدان گذاشت، فشار حملات بنفیکا در این نیمه افزایش یافت و این تیم تلاش زیادی برای شکستن قفل دروازه لیورپول کرد، آن‌ها در نهایت توانستند با ضربه تماشایی نونز یکی از گل‌های خورده جبران کنند.

در ادامه بار دیگر این لیورپولی‌ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه ۸۷ با ضربه دیاز به گل سوم رسیدند تا با خیال راحت پرتغال را ترک کنند. این بازی در نهایت با برتری سه بر یک لیورپولی‌ها به پایان رسید و تکلیف تیم صعود کننده در بازی برگشت و در آنفیلد مشخص خواهد شد. بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

در دیگر بازی شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی میزبان اتلتیکو مادرید بود. منچستر در حالی پا به میدان گذاشت که در دور قبل با تحقیر لیسبون مجوز صعود را دریافت کرد و اتلتیکو نیز با حذف دیگر تیم منچستری یعنی یونایتد به مرحله یک چهارم نهایی آمده بود. در این بازی همانطور که پیش بینی می‌شد، تیم پپ گواردیولا توپ و میدان در اختیار داشت و با تیکی تاکا معروف سعی در خلق موقعیت داشت.

در سوی دیگر زمین اما یک مربی با تفکرات دفاعی ایستاده بود، دیگو سیمئونه که تیمش معمولا خوب دفاع می‌کن در این بازی هم با رویکرد دفاع و ضد حمله با توپ‌های بلند آمده بود. سیتی در این بازی ۷۰ درصد مالکیت توپ را اختیار داشت و ۱۵ شوت به سمت دروازه اوبلاک زد. تلاش تیم پپ در نهایت در دقیقه ۷۰ و با ضربه دی‌بروئنه به ثمر نشستد و این تیم موفق شد تا توشه‌ای از یک گل برتری بازی رفت به پایان برساند. تیم سیمئونه در این بازی هیچ شوتی به سمت دروازه سیتی نزد!

بازی برگشت این دو تیم نیز روز چهارشنبه هفته آینده ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه متروپولیتانو شهر مادرید برگزار خواهد شد و باید دید که آیا جو جهنمی این ورزشگاه به تیم سیمئونه کمک می‌کند یا خیر.

امشب نیز دو بازی دیگر مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ برگزار می‌شود که در یک بازی چلسی میزبان رئال مادرید است و در دیگر بازی ویارئال از بایرن مونیخ میزبانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =