بازی سپاهان و ذوب آهن

ذوب آهن در یک بازی خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس امروز، سه‌شنبه از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود. ذوب‌آهن که هفته‌ها بود فرم خوبی داشت و بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر می‌گذاشت در این بازی و در برابر تیم متحول شده رضا مهاجری تن به شکست یک بر صفر داد. 

در ابتدای این بازی شاگردان تارتار مثل چند بازی اخیر روان و پرقدرت بازی را آغاز کردند و سعی داشتند با گردش توپ به دروازه حریف نزدیک شوند. ذوب‌آهن با نفوذ از کناره‌ها و ارسال برای باقرپسند چشم به توپ‌های بلند داشت که با آنالیز خوب نفت مسجد سلیمان و هشیاری مدافعان این توپ‌ها دفع شد.

از طرفی در نیمه‌اول شاگردان رضا مهاجری که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند با تمرکز بر کار دفاعی و نیم نگاهی به ضدحملات توانستند که با کسب تساوی بدون گل کار را به رختکن بکشند. در نیمه دوم این مسجد سلمانی‌ها بودند که را بهتر شروع کردند و روی یک غافلگیری به گل برسند.

در ادامه این نیمه تلاش بازیکن ذوب‌آهن بی ثمر بود و هر چه زدند به در بسته خوردند تا نفت مسجد سلیمان و مهاجری با متوقف کردن ذوب‌آهن آماده تار تار و کسب سه امتیاز ارزشمند اصفهان را ترک کنند.

با این نتیجه نفت مسجد سلیمان ۱۷ امتیازی شد و خود را از منطقه سقوط خارج کرد. ذوب‌آهن با ۳۱ امتیاز در رده هشتم باقی ماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =