ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

رییس جمهور، وزیر کشور را برای بررسی دقیق، انجام اقدامات لازم و ارائه گزارش حواشی پیش آمده در مسابقه فوتبال دیروز ایران و لبنان در مشهد موظف کرد.

به گزارش ایراسین و به نقل از ایرنا، در پی ارائه گزارشی از حواشی پیش آمده در مسابقه فوتبال دیروز ایران و لبنان در مشهد در خصوص فرآیند فروش بلیط، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد کرونا در رعایت سقف مجاز تماشاچیان و تضییع حقوق برخی از شهروندان که برای تماشای مسابقه، بلیط تهیه کرده بودند، رییس جمهور، وزیر کشور را برای بررسی دقیق موضوع، انجام اقدامات لازم و ارائه گزارش موظف کرد.

تیم ملی فوتبال ایران دیروز،سه شنبه در آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که جنبه تشریفاتی هم داشت به مصاف لبنان رفت و در یک بازی آسان موفق شد این تیم را با ۲ گل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش شکست دهد.

اتفاق مهمی که در خصوص بازی ایران و لبنان رخ داد برگزاری آن در شهری غیر از تهران بود. مشهد در شرایطی به عنوان میزبان دیدار ایران و لبنان انتخاب شد که انتظار می‌رفت بتواند میزبان شایسته‌ای برای این بازی باشد؛ به خصوص اینکه رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز است؛ اما در بازی یاد شده برخی ناهماهنگی موجب بروز انتقاداتی از سوی محافل ورزشی گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =