مهرماه

در مهرماه سال گذشته تیم شنای شرکت فولاد مبارکه توانست در ۱۰ ماده و ۵ گروه سنی ۲۳ مدال رنگارنگ کسب کند.

پایگاه خبری ایراسین، پژمان سلطانی- مهرماه ۱۴۰۰ برای ورزش فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان اتفاقات ویژه‌ای را رقم زد، در ابتدای پاییز تیم فولاد مبارکه سپاهان برای چهارمین بار متوالی قهرمان لیگ برتر ووشو ایران شدند و پوکر قهرمانی را جشن گرفتند، در این رقابت‌ها دانشگاه آزاد دوم شد و هیات ووشو شبستر نیز رتبه سوم را بدست آورد.

روز هفتم مهرماه جلال زهرایی یکی کارمندان حوزه ورزش فولاد مبارکه در مجمع انتخاباتی هیات پهلوانی و زورخانه ای استان اصفهان با کسب بیشترین آراء به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.

بیست و پنجمین دوره رقابت‌های قهرمانی دوومیدانی باشگاه‌های کشور روز یکشنبه یازدهم مهرماه با برگزاری مرحله نهایی این رقابت‌ها در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد به پایان رسید و تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با کسب ۷۷۲ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با امتیازهای ۵۷۰ و ۴۸۹ به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

تقدیر سفیر ایران در یونان از فولاد مبارکه

سومین دوره مسابقات کمپانی‌های جهان با حضور ۳۵ کشور، بیش از ۴ هزار ورزشکار و در ۲۳ رشته ورزشی در شهر آتن کشور یونان برگزار گردید که ورزشکاران تیم شنای فولاد مبارکه سپاهان پس از ۳ روز تلاش نفس‌گیر، موفق شدند با کسب ۲۳ مدال رنگارنگ به کار خود پایان دهند.

تیم شنای فولاد مبارکه توانست در ۱۰ ماده و ۵ گروه سنی با کسب ۷ مدال طلا ۱۱ نقره و ۵‌ برنز باز هم برای شرکت فولاد مبارکه و کشور افتخارآفرینی کنند.

رقابت‌های جهانی ورزش شرکت‌ها در کشور یونان با حضور ورزشکاران شرکت فولاد مبارکه مهرماه برگزار شد، در حاشیه این رقابت‌ها سفیر ایران در یونان از فدراسیون و مجموعه هولدینگ فولاد مبارکه و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان جهت حمایت و اعزام کارگران خود به این مسابقات تشکر کرد.

مجتبی لطفی، مسئول امور ورزش شرکت فولاد مبارکه پیراهن سپاهان و هدایای فولاد مبارکه را به نادری سفیر ایران در یونان اهدا و از وی در راستای همکاری‌های ورزشی سپاهان با باشگاه‌های یونان کرد.

در این دیدار احمد نادری سفیر ایران در یونان، نیکوس رئیس فدراسیون ورزشی آماتوری و شرکت‌های یونان، بخشنده دبیر سفارت، جواد رمضی رئیس فدراسیون کارگری ، امیرحسینی رئیس انجمن شرکت‌ها و اسماعیلی دبیر فدراسیون کارگری، ندایی معاون منابع انسانی و سازماندهی فولاد هرمزگان حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =