محبی

سرپرست پلیس راه کشور با اشاره به افزایش ۴۷ درصدی تردد نسبت به سال گذشته گفت: در محورهای شمالی کشور، هراز، آزادراه تهران-شمال و جاده قدیم کرج از امروز هفتم تا پایان پانزدهم فروردین‌ماه از ساعت ۱۱ تردد کلیه وسایل نقلیه از جنوب به طرف شمال ممنوع و از شمال به سمت تهران جهت تخلیه بار ترافیکی در استان‌های شمالی یک طرفه خواهد شد.

سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در تشریح یازدهمین روز از طرح نوروزی پلیس، اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با بیش از ۴۷ درصد افزایش تردد در جاده‌های کشور روبرو هستیم. درمحورهای شمالی کشور، هراز، آزادراه تهران-شمال و جاده قدیم کرج از امروز هفتم تا پایان پانزدهم فروردین‌ماه از ساعت ۱۱ تردد کلیه وسایل نقلیه از جنوب به طرف شمال ممنوع و از شمال به سمت تهران جهت تخلیه بار ترافیکی در استان‌های شمالی یک طرفه خواهد شد. چنانچه بار ترافیکی زودتر تخلیه شود محدودیت تردد هم زودتر لغو می‌شود.

وی افزود: در این ساعت شاهد ترافیک پرحجم در محورهای شمالی کشور، محور فیروزکوه و هراز به صورت رفت و برگشت، آزادراه تهران-شمال، پل زنگوله، ولی‌اباد در محور چالوس به صورت مقطعی ترافیک سنگین حاکم است. در آزادراه قزوین-رشت محدوده قبل از عوارضی امامزاده هاشم و منجیل و رودبار هم به در هر دو لاین رفت و برگشت شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرپرست پلیس راه کشور با اشاره به اینکه محورهای خراسان رضوی، اصفهان، شیراز، مرکزی و استانهای غربی هم در رفت و برگشت ترافیک پرحجم و روان است، تصریح کرد: توصیه می‌کنیم فاصله طولی مناسب را نسبت به وسیله نقلیه جلویی رعایت کنند و از شانه سمت راست جاده حرکت نکنند به حقوق شهروندی احترام بگذارند.

وی اضافه کرد: از ارتکاب به تخلفات حادثه ساز که خط قرمز پلیس است به طور جد پرهیز کنند و رانندگان وسایل نقلیه که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند بدون اغماض برخورد می‌شود و توقیف خودروهای حادثه ساز به تمام همکاران در سطح کشور ابلاغ شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =