سردار حسینی

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به ثبت بالاترین تردد نوروزی، گفت: مسیر ورودی آزادراه تهران- شمال از سمت همت و آزادگان مسدود شد و پس از اینکه بار ترافیکی به مرزن‌آباد برسد به صورت کامل مسیر شمال به جنوب و جاده چالوس تا تخلیه بار ترافیکی یک طرفه خواهد شد. 

سردار تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار ایراسین در تشریح طرح نوروزی پلیس، اظهار کرد: روز گذشته شلوغ‌ترین روز از لحاظ ترافیکی در ایام نوروز، ۲۵ اسفند تا ۵ فروردین ۱۴۰۱ بود چرا که موج بازگشت سفرها به شهرها را داشتیم و همچنین موج دوم سفرهای نوروزی را هم تجربه کردیم.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا افزود: مسیر ورودی آزادراه تهران- شمال از سمت همت و آزادگان مسدود شد و پس از اینکه بار ترافیکی به مرزن‌آباد برسد به صورت کامل مسیر شمال به جنوب و جاده چالوس تا تخلیه بار ترافیکی یک طرفه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در تمامی محورهای اصلی و مواصلاتی کشور ترافیک روان و سبکی در حال حرکت است، درباره وضعیت جوی تصریح کرد: ناپایداری‌های جوی تا چند روز آینده در سراسر استان‌ها ادامه دارد و در برخی استان‌ها به شکل وزش باد شدید باعث بروز پدیده گرد و خاک و کاهش میدان دید رانندگان خواهد شد.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در پایان افزود: در برخی استان‌ها به ویژه استان‌های شمالی و شمال غرب کشور بارش‌های پراکنده باران و برف در جاده‌های کوهستانی پیش بینی شده و لازم است هموطنانی که در این مسیرها قصد سفر دارند تمهیدات لازم را به عمل آورده و با رعایت احتیاط کامل و فاصله طولی مناسب با خودرو جلویی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =