محبی

سرپرست پلیس راه راهور ناجا با اشاره به افزایش ۴۸ درصدی تردد در طرح نوروزی پلیس گفت: متاسفانه تعداد ۴۳۱ نفر به علت رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست دادند.

سرهنگ سیاوش محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین در تشریح ۱۰ روز ابتدای طرح نوروزی اظهار کرد: از دیروز شاهد برگشت موج اول مسافران نوروزی هستیم که در ساعاتی جاده‌های شمال کشور به تهران با محدودیت تردد مواجه شد و پس از تخلیه بار ترافیکی شرایط به قبل برگشت و از رانندگان تقاضا داریم که ضمن رعایت فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی و توجه به جلو آرامش خود را در ترافیک سنگین حفظ کنند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در ۱۰ روز گذشته از آغاز طرح نوروزی پلیس، ۴۳۱ نفر در تصادفات جاده‌ای، جان باختند، گفت: بیشترین ساعات تصادف بین ۱۶ تا ۲۰ و ۱۲ تا ۲۰ در جاده‌ها رخ داده است و استانهای فارس، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، اصفهان، بوشهر و ایلام در صدر تعداد تلفات در تصادفات جاده‌ای هستند.

سرپرست پلیس راه راهور ناجا با اشاره به اینکه سرعت، سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و عدم توجه به جلو از علل تصادفات جاده‌ای است، تصریح کرد: در این مدت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش ۴۸ درصدی تردد در جاده‌های کشور مواجه هستیم و امیدواریم مسافران نوروزی با رعایت قوانین و ایمنی سفر خود را تضمین کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =