دربی 98

مدیرعامل پرسپولیس علیه کمیته داوران فدراسیون فوتبال و داور دربی موضع گیری کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دربی نود هشتم درحالی امروز، پنجشنبه و با تساوی یک بر یک به پایان رسید که پرسپولیسی‌ها به سید علی داور این بازی اعتراضات زیادی داشتند و حتی یحیی گل محمدی نیز از کنار زمین اخراج شد.

احمدرضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این اتفاقات در جمع خبرنگاران گفت: اگر بناست فوتبال بازی کنیم، قطعا نتیجه را می‌گیریم منتهی به نیروهای ماورای فوتبال نمی‌توانیم غلبه کنیم! شما داوری را دیدید، کارشناسان داوری در برنامه‌های آینده ببینید که خواهند گفت که دو هند بازیکنان استقلال را نگرفتند؛ ضمن این‌که تابلوی تعویض دست داور چهارم است و اعلام کرد که باید تعویض انجام شود، اما داور انجام نداد. خطا می‌شود و داور نمی‌گیرد، همین صحنه‌ها است که در فوتبال نتیجه را عوض می‌کند.

وی ادامه داد: از نظر فوتبالی ما بازی را بردیم و جا دارد از بازیکنان و کادرفنی تشکر کنم که بازی در خور شأنی را انجام دادند؛ ما فکر می‌کردیم فقط باید فوتبال بازی کنیم اما این‌گونه نبود. من رسماً نامه دادم و حتی پیش از آن هم گفتم که داوری که شائبه‌برانگیز است و با تیم حریف نسبت سببی و قبلاً همکاری داشته، بهتر است که برای این بازی انتخاب نشود اما علی‌الظاهر منطق حاکم نیست.

درویش با اشاره‌ به نامه‌نگاری‌ پرسپولیس با سازمان لیگ توضیح داد: خیلی از مسئولان گفتند که توجیه خوبی است و ما باید مدنظر قرار بدهیم و انجام بدهیم اما متاسفانه انجام نشد. بازی بسیار زیبایی تیم ما انجام داد اما نشد؛ از آقای کامرانی‌فر بپرسید، من چند روز قبل خواهش کردم و ایشان هم منطقی که من به ایشان گفتم را قبول داشت، گفتند که کاملاً توجیه خوبی است و ما باید حتما مدنظر داشته باشیم. علی‌الظاهر فقط در حد حرف بوده است.

وی افزود: به آقای بهاروند این حرف را گفتم که بهتر است این داور نباشد که شما نتیجه‌ آن را در این بازی دیدید؛ گاهی اوقات آدم فکر می‌کند که نتیجه‌ فوتبال در زمین مشخص می‌شود اما الان حتی به اذعان تماشاگران حریف هم که کنار ما نشسته بودند، صحنه‌هایی را داور دوست داشت که به ضرر پرسپولیس بگیرد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در توضیح رابطه‌ سیدعلی و یکی از اعضای باشگاه استقلال تاکید کرد: نسبت فامیلی نه، نسبت سببی دارد؛ به جهت همکاری‌هایی که داشت من گفتم که بهتر است این داوری انجام نشود. من می‌گویم وقتی این بازی حساس است، چرا این کار را می‌کنند. همه‌ همکاران شما اذعان دارند که سوت‌های داور، سوت‌های عادلانه‌ای نبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =