یحیی گل محمدی

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: تیمی که بیش‌ترین ضرر را از نبود هوادار برده، پرسپولیس بوده چون پر هوادارترین تیم است. از شانس من هم از وقتی آمدم فقط در یکی دو بازی تماشاگر بوده است. باید در شهرستان‌ها هم تماشاگر باشد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز، چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال، اظهار کرد: پیش از صحبت درباره بازی از همه مردم می‌خواهم در روزهای آخر سال به فکر دیگران باشند، زیرا شرایط اقتصادی سختی در جامعه حاکم است. امیدوارم که کارهای خیرمان را در این روزهای آخر سال از یاد نبریم و در نهایت شرایطی پیش بیاید که همه در رفاه باشند.

وی سپس با اشاره به دربی نود و هشتم گفت: دربی همیشه حساس و برای مردم جذاب بوده و با احساسات زیادی همراه است. در این بازی هر تیمی که بتواند متمرکزتر عمل کند، موفق خواهد شد. در روزهای گذشته تمرینات خوبی داشتیم و سعی کردیم با یک ریکاوری خوب و با توجه انگیزه‌ زیادی که داریم، عملکردی قابل توجه داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس افزود: پرسپولیس در این بازی بیش‌تر از رقیب خود به پیروزی نیاز دارد، اما این تلاش برای بردن باید با تمرکز کامل همراه باشد. در این بازی باید کنترل خوبی زمین ارائه دهیم و فکر می‌کنم شاهد بازی خوبی از هر دو تیم باشیم. استقلال تیم خوبی است و برای من قابل احترام بوده، اما کسب پیروزی اولین هدف پرسپولیس در زمین خواهد بود.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت عیسی آل‌کثیر، مهاجم این تیم توضیح داد: وضعیت عیسی تغییری نکرده و برای او آرزوی سلامتی دارم. شرایطی که برای او رخ داده خودش می‌تواند مدیریت کند. این موضوع در اختیار باشگاه نیست. می‌دانیم عیسی به تیم کمک کرده، اما برایش اتفاقی رخ داده و پذیرفتن آن سخت بود. به نظرم خودش باید شرایط مدیریت کند.

وی که در دو بازی اخیر از دو دروازه‌بان مختلف در ترکیب ابتدایی خود استفاده کرده درباره دروازه‌بانان تیمش گفت: نسبت به امتیازگیری از سال‌های قبل بهتر بودیم، همه بازیکنان برای ما مهم هستند و از اول فصل مشکلات زیادی داشتند و همه با همه وجود کار کردند و مشکلات را تحمل کردند. کاری که باید بکنیم این است که انرژی مثبت بدهیم و بازیکنان را با انرژی به زمین بفرستیم. هواداران هم هوشمندانه از تیم حمایت کردند و مدیریت خیلی از مشکلات توسط هواداران بوده است.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به حضور هواداران در دربی، تصریح کرد: تصمیم خوبی بود و ما استقبال می‌کنیم. تیمی که بیش‌ترین ضرر را از نبود هوادار برده، پرسپولیس بوده چون پر هوادارترین تیم است. از شانس من هم از وقتی آمدم فقط در یکی دو بازی تماشاگر بوده است. باید در شهرستان‌ها هم تماشاگر باشد. در اروپا هم بازی‌ها با تماشاگر برگزار می‌شود.

گل‌محمدی افزود: این بازی به خاطر شرایط جدول حساسیت بیش از اندازه دارد و به برنده بازی خیلی کمک می‌کند هم برای قهرمانی هم برای این که لیگ را با روحیه ادامه بدهد.

وی درباره شرایط مالی باشگاه هم گفت: تا الان اتفاقی رخ نداده است. قول داده‌اند ۱۰ درصد پرداخت کنند اما گفته‌اند قبل از بازی پرداخت می‌شود.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: بازی رفت را حتما ببینید. ما بازی خوبی ارائه کردیم. این که گفتن دربی کسل کننده بود چنین چیزی نبود. از طرف ما بازی خوبی بود. زور رسانه‌ای برخی تیم‌ها زیاد است و جو را به سمتی بردند که دربی کسل کننده بود. اما ما بازی خوبی انجام دادیم. از نظر مالکیت و ایجاد موقعیت، آمارش مشخص است. از طرف ما بازی خوبی انجام شد و بازی خوبی در حد دربی انجام دادیم.

گل‌محمدی اضافه کرد: بحث احتیاط در بازی‌های دربی امر ناخواسته است چون بازی حساسیت زیادی دارد و هر دو تیم می‌خواهند نبازند اما شرایط جدول طوری است که تیم ما احتیاج زیادی به برد دارد اما استقلال مهره‌های هجومی خوبی دارد. مهم است که اول گل نخوریم و بعد برنده بازی باشیم. اگر با تعداد زیادی حمله کنیم و به حریف فرصت گل بدهیم خوب نیست.

وی درباره قضاوت سید علی هم گفت: صحبت‌های زیادی درباره این که او چطور انتخاب شده شنیده‌ام اما نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبت کنم. بعد از بازی درباره آن می‌شود صحبت کرد. من نسبت به آقای سید علی الان نمی‌توانم قضاوت کنم و امیدوارم روز خوبی را داشته باشد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کمیته انضباطی و چشم‌پوشی از تخلفات برخی مربیان در کنار زمین، تاکید کرد: وارد این بحث‌ها نشویم بهتر است. همه بازی‌ها را می‌بینند و این که چه تصمیماتی می‌گیرند به خاطر جو حاکم بر فوتبال است. نمی‌خواهم بیش‌تر صحبت کنم.

گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ و سوم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۷:۳۰ فردا، پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان استقلال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =