• ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
  • کد خبر: 23078
  • readingTime: ۱ دقیقه
مهدی طارمی

مهدی طارمی بار دیگر توانست با یک پنالتی عجیب ناجی تیمش شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، یاران مهدی طارمی در تیم پورتو شب گذشته به مصاف تیم توندلا رفتند. این بازی در حالی برگزار شد که پورتو صدرنشین برای تثبیت جایگاه خود پا به میدان گذاشت و میهمان او توندلا برای فرار از منطقه سقوط به پورتو آمده بود.

پورتو در نیمه اول با تکیه برستارگانی مانند طارمی، پپه و اوانیلسون تیم برتر میدان بود، ما حملات او با دفاع قرص و محکم حریف دفع می‌شد. با این حال درست در دقایق پایانی نیمه اول مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو با یکی از حرکات مختص به خود ناجی تیمش شد و در بهترین زمان یک پنالتی برای آبی‌پوشان پرتغال گرفت.

صحنه منجر به این پنالتی نیز مانند پنالتی مقابل لاتزیو بسیار بحث برانگیز بود و مشخصا بازیکن ایرانی با نبوغ خود آن را به ارمغان آورد. صحنه‌ای که حتی کمک داور ویدیویی (VAR) هم نتوانست بر آن ایرادی وارد کند. طارمی خودش پشت پنالتی ایستاد و این توپ را به درون دروازه فرستاد تا همچنان ستاره اول تیمش باشد.

پورتو که با این گل در دقایق پایانی نیمه اول اعتماد به نفس خود را بازیافت، در نهایت این بازی را موفق شد با برتری چهار بر صفر به پایان برساند. طارمی در این بازی ۷۷ دقیقه بازی کرد و با نمره ۸.۲ به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =