فولاد خوزستان

دو تیم فوتبال تراکتور تبریز و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تراکتور تبریز و فولاد خوزستان در قالب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران در تبریز به مصاف هم رفتند. این دو تیم در یک بازی حساس و مهم برای هر دو آن‌ها وارد زمین شدند و با اهداف جداگانه‌ای پا به زمین گذاشتند. این بازی کم افت و خیز در نهایت با برتری دو بر صفر فولاد به پایان رسید و این تیم ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد، از طرفی تراکتور ۱۷ امتیازی یک قدم به منطقه خطر نزدیک‌تر شد.

ترکیب دو تیم

ترکیب تیم تراکتور: مهدی حقیقت، سید ابوالفضل رزاق‌پو، هادی محمدی، پیمان بابایی(دقیقه ۷۱- علی فتحی)، سعید واسعی (دقیقه ۴۶- سامان نریمان جهان)، آرش قادری (دقیقه ۴۶- نادر محمدی)، عبدالله ناصری، محمد عباس‌زاده، مهدی کیانی (دقیقه ۶۵- محمد بلبلی)، بهزاد سلامی و محمد قادری (دقیقه ۸۵-محمد قنبری)
سرمربی: ارطغرل ساغلام

ترکیب تیم فولاد: شهاب گردان، عارف آقاسی، سینا شاه‌عباسی، وحید حیدریه، مهدی شیری (دقیقه ۶۵- محمدرضا خلعتبری)، آرش رضاوند، حمید بوحمدان (دقیقه ۷۵- آیاندا پاتوسی)، احمد عبدالله زاده (دقیقه ۸۸- سینا مریدی)، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.
سرمربی: جواد نکونام

تیم داوری: روح‌الله شریفی، عباس پورحیدری، مهرداد نجفی و سعاد وفاپیشه.

گل‌ها: حمید بوحمدان و سینا شاه‌شنایی برای فولاد.

شرح گل

دقیقه ۱۳؛ حمید بوحمدان (تراکتور ۰ _ فولاد ۱): حمید بوحمدان پشت ضربه آزاد نزدیک به محوطه جریمه ایستاد و با یک شلیک دیدنی توپ را وارد قلب دروازه حقیقت کرد.

دقیقه ۳۳؛ سینا شاه‌شنایی (تراکتور ۰ _ فولاد ۲): توپ ارسالی مهدی شیری از نقطه کرنر را شاه‌شنایی در میان مدافعان تراکتور وارد دروازه کرد تا گل دوم فولاد نیز روی یک شروع مجدد به ثمر برد.

دقیقه ۳+۹۰؛ بهزاد سلامی (تراکتور ۱ _ فولاد ۲): توپ در محوطه شش قدم به سلامی رسید و او با یک چیپ گردان را در مصاف تک به تک فریب داد و گل اول تراکتوری‌ها را به ثمر رساند.

گزارش بازی

نیمه اول: اگرچه تراکتور بااستفاده از شرایط میزبانی شروع خوبی داشت و در دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار گرفته بود، اما رفته رفته فولادی‌ها بازی خود را بر حریف دیکته کردند. آن‌ها با بستن فضاها در دفاع قرص و محکم ظاهر شدند و با تکیه بر توانایی‌های بازیکنان مثل ساسان انصاری و شیمبا در حمله زهر دارد بودند. شاگردان نکونام با تاکتیک همیشگی خود یعنی شروع‌های مجدد سعی در خلق موقعیت داشتند که در این امر موفق بودند و دو گل به ثمر رساندند تا مزد بازی خوب خود را دریافت کنند. پس از گل دوم فولاد بازی کمی به تعادل رسید، اما تراکتوری‌ها برای گذر از سد دفاعی فولاد ناکام بودند.

نیمه دوم: تراکتور و ساغلام برای جبران نتیجه و با دو تغییر پا این به نیمه گذاشتند، اما در آن سو فولاد نکونام حفظ نتیجه و دفاع را خوب بلد است. این موضوع در بازی دو تیم مشهود بود و تراکتور هرچه تلاش کرد نتوانست به دروازه فولاد نزدیک شود. از طرفی فولادی‌ها نیز سعی داشتند ضمن کنترل بازی با دفاع از زمین خود و توپ گیری از بازیکنان تراکتور ضد حملات سریع را پی ریزی کنند. با این حال این نیمه بسیار کم افت و خیز دنبال شد و توپ بیشتر در میانه میدان در گردش بود. در نهایت تراکتوری‌ها توانستند در دقایق پایانی به گل برسند، اما این گل نتیجه‌ای برای آن‌ها نداشت.

دقایق حساس

*دقیقه ۶: آرش رضاوند از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه کات دار و سرکش او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

*دقیقه ۲۰: ضربه والی سعید واسعی از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

*دقیقه ۵۳: ضربه آکروباتیک عباس‌زاده در آغوش گردان آرام گرفت و راهی به دروازه نیافت.

*دقیقه ۸۲: شوت سرکش محمد بلبلی از پشت محوطه جریمه با دخالت گردان راهی کرنر شد.

*دقیقه ۸۴: بار دیگر بلبلی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که شلیک محکم این بازیکن با واکنش خوب گردان همراه بود.

*دقیقه ۵+۹۰: حیدریه از سمت چپ محوطه جریمه تراکتور نفوذ کرد، اما پاس او در دهانه دروازه به پریرا نرسید تا این خطر دفع شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =