• ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
  • کد خبر: 22987
  • readingTime: ۱ دقیقه
گیتی پسند

تیم والیبال باشگاه گیتی پسند اصفهان با برتری مقابل تیم طبرستان نوشهر قهرمان لیگ دسته یک والیبال مردان ایران شد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم والیبال باشگاه گیتی پسند، قهرمان و تیم طبرستان نوشهر نایب قهرمان لیگ دسته یک والیبال شد. در چارچوب مسابقات والیبال لیگ دسته یک، امروز جمعه تیم‌های گیتی پسند اصفهان و ستاره طبرستان نوشهر در خانه والیبال به مصاف هم رفتند.

گیتی پسند با ترکیب اصلی محمد مشیدی، عرفان مرادی، امیر حسین ساداتی، نیما نظر پور، مصطفی رئیسیان، جواد مصدقی و شاهین توانا به عنوان لیبرو و به سرمربیگری سعید عقیلی وارد زمین شد.

همچنین داوود نافعی و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این دیدار بودند.

در ست اول گیتی پسند با هماهنگی تیمی و سرویس‌های قوی موفق به برتری با امتیاز ۲۵ بر ۱۷ شد.

ست دوم با توپ گیری خوب شاگردان عقیلی آغاز شد و قرمز پوشان گیتی پسند با تمرکز و به طور مداوم بازی را ادامه داده و نهایتا با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ بر شاگردان باقر زاده فائق آمدند.

عرفان مرادی، سرعتی زن گیتی پسند با چند تک دفاع قوی در این ست مورد توجه قرار گرفت و آثار آسیب در ناحیه کمر امیر حسین ساداتی، دریافت کننده قدرتی زن این تیم مشهود بود.

ست سوم علی رقم دو ست گذشته با امتیاز گیری خوب بازیکنان ستاره طبرستان نوشهر آغاز شد و بازیکنان این تیم با ایجاد ۳ اختلاف امتیاز تا امتیاز ۶ پیش روی کردند و علی رقم پاس‌های دقیق مصطفی رییسیان این ست را ۲۵ بر ۱۴ واگذار کردند.

ست چهارم هم با هماهنگی تیمی و دریافت‌های قوی در زمین گیتی پسند پیش رفت و اصفهانی‌ها با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز این میدان شدند.

تیم گیتی پسند، پس از ۱۰ سال، قهرمان مسابقات والیبال لیگ دسته یک مردان ایران شد و به لیگ برتر صعود کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =