• ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
  • کد خبر: 22965
  • readingTime: ۲ دقیقه
رسول خطیبی

سرمربی تیم آلومینیوم گفت: ذوب‌آهن همواره از لحاظ ساختاری یکی از بهترین تیم‌های ایران بوده و از نظر فوتبالی نیز یکی از بهترین تیم‌ها است. آن‌ها نوسان زیادی داشتند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اظهار کرد: در این شهر هم در ذوب‌آهن و هم در سپاهان بازی کرده‌ام و با هر دو تیم خاطرات خوبی دارم. آن موقع که بازی می‌کردیم، همیشه کنار زاینده رود می‌آمدیم و بعضا هر شب آن‌جا بودیم. خیلی صفا و صمیمیت بود و آب زاینده رود تاثیر بسیار مثبتی روی ما داشت. من از دیروز که به اصفهان آمده‌ام، دلم گرفته است و حیف که آب در زاینده رود نیست. یک روز بشود که این رودخانه پر از آب شود و همه لذتش را ببرند. این موضوع قطعا از لحاظ روحی و روانی تاثیر مثبتی روی روحیه مردم دارد.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن همواره از لحاظ ساختاری یکی از بهترین تیم‌های ایران بوده و از نظر فوتبالی نیز یکی از بهترین تیم‌ها است. آن‌ها نوسان زیادی داشتند. در ابتدای فصل که با آن‌ها بازی داشتیم، ذوب‌آهن را یکی از بهترین تیم‌ها دیدم ولی در لیگ نوسان داشت. البته این نوسان در حال برطرف شدن است. این هم به خاطر حمایت از تیم است که به خاطر ساختار قوی این باشگاه است.

سرمربی آلومینیوم اراک افزود: ما آلومینیوم هستیم. به خاطر شرایطی که در نیم فصل داشتیم، حدود ۱۲، ۱۳ بازیکن ما کرونا گرفتند و افت بدنی در بازیکنان پدید آمد. حدود هفت، هشت روز است که بازیکنان از نظر بدنی برگشته‌اند. ما سعی کردیم از لحاظ بدنی شرایط بازیکنان را درست کنیم. قطعا در بازی فردا هم برای هر دو تیم بازی سختی است. امیدوارم بازی خوبی ببینیم. امیدوارم یک بازی خیلی خوب از آلومینیوم ببینیم که با امتیاز همراه باشد. ما در بازی هفته قبل باختیم ولی مطمئنم که بازیکنانم برای بازی با ذوب‌آهن آماده هستند.

خطیبی در پاسخ به این سوال که به نظرش طلسم نبردن‌های آلومینیوم در بازی فردا شکسته می‌شود، گفت: هیچ موقع نمی‌توان بازی را پیش‌بینی کرد. اتفاقات نیم فصل خیلی گران برای ما تمام شد. بازیکنان سعی و تلاششان را کردند که زودتر برگردند. من این موضوع را دیدم و لمس کردم. مطمئنم بازیکنان در بازی فردا تمام تلاششان را می‌کنند و بازی خوبی از آلومینیوم خواهیم دید و نتیجه در بازی اتفاق می‌افتد.

او درباره غایبان تیمش در بازی با ذوب‌آهن توصیح داد: ما سه، چهار مصدوم داشتیم. علیرضا نقی‌زاده، رامتین سلیمان‌زاده، نوری و عباس یحیی بیگی رسیده‌اند اما آقای هوشمند را به خاطر چهار کارته بودن نداریم. پوریا آریا کیا هم به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم. این دو بازیکن قطعا در بازی فردا حضور نخواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =