• ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
  • کد خبر: 22963
  • readingTime: ۲ دقیقه
مهدی تارتار

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با توجه به ذهنیت برنده‌ای که در این سه هفته گذشته داشتیم، می‌توانیم فردا در برابر آلومینیوم برنده باشیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان امروز، پنجشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار ذوب آهن و آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازی فردا مثل تمام بازی‌های امسال، بازی سختی است. اگرچه آلومینیوم هفته‌ها است نتیجه نگرفته، اما از نظر تیمی، تیم خوبی هستند و بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتند. آن‌ها در بازی‌های خارج از خانه بسیار خطرناک هستند و ما در این مورد با بچه‌ها صحبت کردیم و کاملا این تیم را به اتفاق همکاران‌ خودآنالیز کرده‌ایم. بازیکنان تیم می‌دانند که نباید به هیچ‌وجه تیم حریف را دست‌کم گرفت، زیرا در حال حاضر آلمینیوم در جدول رده‌بندی از ذوب آهن جایگاه بالاتری دارد و اگر می‌خواهیم فردا در جدول بالای تیم آلومینیوم قرار داشته باشیم باید حتما در بازی پیروز شویم.

وی ادامه داد: بازیکنان باید بسیار باهوش و مراقب تیم خطرناک آلومینیوم باشند. درست است وقت زیادی نداشتیم اما در این یکی دو روز روی نقاط ضعف و قوت آلومینیوم کار کردیم و اگر اشتباه نکنیم، با توجه به ذهنیت برنده‌ای که در این سه هفته گذشته داشتیم، می‌توانیم فردا برنده باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اینکه با پیروزی می‌توانند در جدول روند صعودی داشته باشند، تصریح کرد: کار سخت و آلومینیوم تیم خطرناکی است، اما اگر می‌خواهیم بالای جدول قرار بگیریم باید فردا برنده باشیم و بتوانیم این روند خوب‌مان را ادامه دهیم. نباید راضی به سه هفته، هفت امتیاز باشیم؛ آمار بسیار خوبی است که دو تا از بازی‌ها بیرون از خانه با فولاد و سپاهان بوده ولی در جدول هنوز جابه‌جا نشده‌ایم و الان وقت سبقت گرفتن است. اگر فردا بتوانیم برنده شویم در جدول مقداری صعود خواهیم داشت.

تارتار با اشاره به وضعیت محرومان و مصدومان تیم ذوب‌آهن، توضیح داد: آرمان قاسمی و حبیب فرعباسی محروم هستند، اما جایگزین‌های با کیفیت در نیمکت وجود دارند و نگرانی از این بابت نداریم.

وی تاکید کرد: از نظر فنی ما خیلی زمان کار کردن نداشتیم و در همان یکی، دو روز سعی کردیم روی نقاط قوت خود و نقاط ضعف حریف کار کنیم که با برنامه باشیم ولی در بخش حملات پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتیم و چهار گل زدیم؛ در بخش دفاعی از اول فصل خوب بودیم. تیم‌مان شرایط خوبی دارد و امیدواریم آن را ادامه دهیم.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: همه بازیکنان در این نتایج خوب نقش داشتند؛ از مدیریت، کادرفنی تا بازیکنان دخیل هستند. اما اصلی‌ترین دلیل نتایج اخیر تیم جابه‌جایی‌هایی بود که در نیم‌فصل داشتیم و توانستیم در بخش حمله بازیکنان خوبی جذب کنیم. ما زیبا بازی می‌کردیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم و در بخش حمله بازیکن کارآمد نداشتیم. با اضافه شدن نفرات در بخش حمله مثل باقرپسند، آشوری، درویشی، صادقی که نفرات با کیفیت‌تری هستند نتیجه گرفتیم. مشکل ما حل شده و هم خوب بازی می‌کنیم و هم نتیجه می‌گیریم ولی باید این روند را حفظ کنیم و بچه‌ها نباید پا پس بکشند و باید با تمام وجود بازی کنند. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و هواداران‌مان فردا شب خوشحال باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =