سعید عقیلی

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند گفت: همه بازیکنان زحمت کشیدند و با کمک های باشگاه از هر لحاظ توانستیم در بهترین شرایط خود را برای مسابقات آماده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین سعید عقیلی، سرمربی تیم والیبال گیتی پسند، پس از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل تیم گل گهر سیرجان و صعود به لیگ برتر اظهار کرد: احتمال پیش بینی برنده وجود نداشت.اما با تقویت دفاع داخل زمین و تمرکز بر سرویس ها توانستیم در ۵ ست، بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

وی افزود: همه بازیکنان زحمت کشیدند و با کمک های باشگاه از هر لحاظ توانستیم در بهترین شرایط خود را برای مسابقات آماده کنیم.

سرمربی تیم والیبال گیتی‌پسند با اشاره به رای خطای اَرِنج از سوی داوری در ست چهارم بازی و صفر شدن امتیازات گل‌گهر، توضیح داد: این خطا، خطای کادر فنی تیم سیرجان بود که بازیکن غیرمجاز را به زمین فرستادند.این جریمه طبق قانون است.تیم ما در بازی قبل نیز توانست مسلط بازی کرده و تمام امتیازات عقب افتاده را جبران کردیم.

عقیلی گفت: جزئیات ترکیب تیم در جلسه با مسئولان باشگاه بررسی خواهد شد، اما سعی ما بر آن است که اسکلت همین تیم حفظ شود. زیرا بازیکنان برای رسیدن به لیگ برتر بسیار تلاش کردند.

وی در پایان در خصوص گمانه زنی‌ها از عدم حضور گیتی‌پسند در لیگ و فروش امتیاز لیگ‌برتری‌اش، اظهار کرد: به هیچ عنوان این اتفاق نخواهد افتاد و تیم صد در صد در لیگ برتر شرکت خواهد کرد. تمام مقدمات برنامه‌ریزی شده و خوشحالم که بعد از سپاهان، گیتی‌پسند را نیز راهی لیگ برتر والیبال کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =