تیم والیبال گیتی پسند

تیم والیبال گیتی پسند اصفهان، با کسب نتیجه ۳ بر ۲ در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ دسته یک به لیگ برتر راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، دومین دیدار تیم‌های گیتی پسند اصفهان و گل گهر سیرجان در چارچوب رقابت‌های نیمه نهایی لیگ دسته یک والیبال در محل خانه والیبال تهران برگزار شد و گیتی‌پسند موفق شد در یک بازی حساس و نزدیک ۳ بر ۲ پیروز شده و ضمن صعود به فینال راهی لیگ برتر والیبال شود.

اولین ست با بازی خوب شاگردان عقیلی و دفاع خوب گیتی‌پسند با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود اصفهانی‌ها ثبت شد.

ست دوم را نیز قرمزپوشان گیتی‌پسند با اختلاف دو امتیازی شروع کردند. بااینکه در امتیاز ۹ نتیجه برابر شد. اما دوباره شاگردان سعید عقیلی حاشیه امن ۴ امتیازی را ایجاد کردند. در ادامه سیرجانی‌ها دوباره فاصله را جبران و در امتیاز ۲۲ مساوی شدند تا در نهایت گل‌گهر با حساب ۲۵-۲۳ ست را از آن خود کند.

سومین ست را دو تیم پا یا پای آغاز و تا امتیاز ۶ برابر بودند. اما به مرور زمان سیرجان توانست دو امتیاز پیش بیفتد و این برتری تا امتیاز ادامه داشت تا بالاخره گیتی پسند درامتیاز ۲۳ کار را به تساوی رساند. روند امتیازگیری پا به پای دو تیم ادامه‌دار شد تا در پایان با حساب ۲۸ بر ۳۰ گل‌گهر سیرجان پیروز این ست باشد.

ست چهارم را گل‌گهر بهتر آغاز کرد و پیش افتاد اما بااعلام خطای ارنج از داور و ناظر داوری دیدار طبق قانون امتیاز تیم گل‌گهر صفر شد تا دوباره از اول روند امتیازگیری را شروع کند.البته این رای با حواشی و اعتراضات زیادی از سوی ‌کادر سیرجان مواجه شد که وقفه‌ای چند دقیقه‌ای در بازی ایجاد کرد. با این حساب بازی با نتیجه ۶ بر صفر به سود گیتی‌پسند ادامه یافت و توانست ۲۵-۱۶ پیروز دست چهارم بازی شود.

سرانجام کار به ست سرنوشت‌ساز پنجم کشید.

گیتی‌پسند این ست را با سرویس‌های بهتری آغاز کرد و ۳ امتیاز پیش افتاد. گل‌گهر اختلاف را جبران کرد و دو دوتیم در امتیاز ۱۱ مساوی شدند. اما در پایان این بازیکنان گیتی‌پسند بودند که با نتیجه ۱۶ بر ۱۴ پیروز این بازی شده و راهی سوپر لیگ والیبال شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =