• ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱
  • کد خبر: 22864
  • readingTime: ۱ دقیقه
چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران

بزرگان صنعتی از امروز برای چهارمین سال متوالی در همایشی وضعیت حال و آینده فلزات غیرآهنی را بررسی می‌کنند. با توجه به منابع بالقوه منطقه و کشور ایران در حوزه فلزات غیرآهنی و تلاش چشمگیر همسایگان در توسعه این صنایع، لزوم تمرکز بیشتر و بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای موجود فلزات غیرآهنی بیش از پیش اهمیت دارد.

به گزارش ایراسین به نقل از دنیای اقتصاد، سیاستگذاران، صاحب‌نظران و فعالان اقتصادی امروز گردهم می‌آیند تا برای چهارمین دوره، وضعیت حال و آینده صنایع غیرآهنی را بررسی کنند. چهارمین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار، برگزار می‌شود.

در این دوره از همایش با توجه به مذاکرات وین، یکی از محورهای کلیدی به موضوع «احیای برجام، نقش موثر در بازارهای بین‌المللی و اصلاح سیاست‌های ارزی و صادراتی» اختصاص دارد. همچنین «همسوسازی ارکان زنجیره تولید، بررسی و رفع موانع تولید و اصلاح قوانین مرتبط»، «بررسی چشم‌انداز تولید، مصرف و صادرات فلزات غیرآهنی و متوازن‌سازی بازار»، «افزایش بهره‌وری و ارتقای ارزش‌افزوده محصولات فلزی غیرآهنی و توسعه پایدار»، «اهمیت توسعه زنجیره اکتشاف در منابع فلزات غیرآهنی و نقش فناوری‌های نوین»، «جایگاه احیا و سرمایه‌گذاری در معادن کوچک و متوسط در توسعه صنایع فلزات غیرآهنی» و «نقش استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه صنایع فلزات غیرآهنی» از محورهای اصلی این همایش است.

در این همایش سه‌روزه (۱۶ تا ۱۸ اسفندماه) قرار است در قالب سخنرانی‌ها و میزگردهای متنوع محورهای اصلی همایش مورد بحث و بررسی قرار گیرد.



ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =