• ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵
  • کد خبر: 22840
  • readingTime: ۱ دقیقه
محرم نویدکیا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی مقابل فجر فوق‌العاده‌ای نبود، اما با شرایطی که داشتیم سه امتیاز خوبی را کسب کردیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان پس از برتری دو صفر سپاهان برابر فجر در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور در نشست خبری اظهار کرد: بخاطر عدم حضورم در نشست خبری پیش از بازی که روز گذشته برگزار شد عذرخواهی می‌کنم.

وی با اشاره به بازی ادامه داد: می‌دانستیم بازی سنگینی روبه‌روی فجر خواهیم داشت، این تیم ساختار دفاعی خوبی دارند و سعی می‌کنند فضاها را کوچک کنند و اجازه بازی‌سازی به تیم حریف ندهد. با این حال سعی کردیم موقعیت‌هایی ایجاد کنیم و در این امر نیز تا حدودی موفق بودیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: فجر نیز روی ضربات ایستگاهی و شروع‌های مجدد موقعیت‌های را خلق کرد. از نظر مالکیت توپ در بازی شرایط خوبی داشتیم و سعی کردیم از این مالکیت به خلق موقعیت برسیم. با این وجود در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای نداشتیم و دقایقی از بازی را از دست دادیم.

نویدکیا تاکید کرد: باید در نیمه دوم از فضاها در ضد حملات بهتر استفاده می‌کردیم. هر چه به اواخر بازی نزدیک شد فجر سعی کرد با تعویض‌های خود کار هجومی‌اش را بیشتر کند و در دقایق پایانی دو موقعیت‌ خوب داشتند و نزدیک بود گل هم دریافت کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی فوق‌العاده‌ای نبود، اما با شرایطی که داشتیم سه امتیاز خوبی را کسب کردیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =