والیبال

با دومبن شکست سپاهان مقابل پیکان در نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال کشور، مدعی اصلی قهرمانی این دوره مسابقات از راهیابی به فینال باز ماند و به مقام سوم مشترک رسید.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در چارچوب نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر والیبال ایران، امروز یکشنبه، پانزدهم اسفند ماه ۱۴۰۰، فولاد مبارکه سپاهان به مصاف پیکان رفت.

تیم فولاد مبارکه سپاهان با ترکیب اصلی متین تکاور، مسعود غلامی، امیر غفور، علیرضا مباشری، مجتبی میرزاجانپور، پرویز پزشکی و سیامک مرندی به عنوان بازیکن آزاد و به سرمربیگری رحمان محمدی راد به زمین آمد.

تیم پیکان با ترکیب اصلی فرشاد اکبری، حمزه زرینی، آرمین تشکری، بابک فیاضی، محمد طاهر وادی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان بازیکن آزاد و به سرمربیگری پیمان اکبری به زمین آمد.

در ست اول، سپاهان باوجود تلاش‌هایی که در دفاع و حمله داشت، سرویس‌های خوبی به ثمر ننشاند و یا نتیجه ۲۵ بر ۱۸ مغلوب شاگردان پیمان اکبری شد.

در ست دوم، سپاهان بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست با هماهنگی کامل و تمرکز بازی را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ برنده شود.

یکی از حواشی قابل توجه این رقابت که پیش از میانه ست دوم اتفاق افتاد، قطعی برق در سالن بود که حدودا ۱۵ دقیقه طول کشید و ادامه این ست پس از وصل شدن برق از سر گرفته شد.

در ست سوم شاگردان محمدی راد تا نیمه بازی نتیجه خوبی را رقم زدند اما در نیمه بازی اختلاف امتیازی به وجود آمد و نهایتا نتیجه را ۲۵ بر ۲۲ واگذار کردند.

در ابتدای ست چهارم هر دو تیم پایاپای جلو آمدند اما ضعف داوری منجر به به هم ریختگی در تیم سپاهان شد و نتیجه را ۲۵ بر ۱۶ واگذار کردند.

در مجموع شاگردان محمدی راد در دومین بازی در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر، با نتیجه ۳ بر یک بر شاگردان پیمان اکبری مغلوب شده و به مقام سوم مشترک نائل آمدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =