• ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
  • کد خبر: 22790
  • readingTime: ۱ دقیقه
قلعه‌نویی

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر گفت: روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم، امیدوارم که بچه‌ها فرامین تاکتیکی را در نظم و ساختار دفاعی به‌نحو احسن انجام بدهند و همچنین از موقعیت‌هایی که به‌دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش ایراسین و به نقل از ورزش سه، در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و یکم، دو تیم استقلال و گل گهر سیرجان به مصاف هم می‌روند. دیدار دو تیم، صحنه تقابل میان فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی است. دو سرمربی در قامت شاگرد و استاد فردا باید در یک دیدار حیثیتی به مصاف هم بروند.

امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر که قادر به حضور در نشست خبری نبود، در یک ویدیو که از سوی باشگاه گل گهر در اختیار رسانه ها قرار گرفت، درباره بازی برابر استقلال گفت: در رابطه با بازی فردا نیز به هر حال این هم یک فینال مانند چند بازی قبل ما است. شرایط جدول هم برای ما و هم برای آن‌ها حساس است. به‌خاطر اینکه ما می‌خواهیم به تیم‌های بالاتر نزدیک شویم و تیم‌های پایین‌تر نیز ما را تعقیب می‌کنند.

وی افزود: تیم استقلال نیز در کورس قهرمانی است و به این امتیاز نیاز دارد. امیدوارم ‌بازی خوبی باشد. از تک تک بازیکنان‌مان تشکر می‌کنم به‌خاطر اینکه در این 4 هفته زحمات زیادی کشیدند. خصوصا بعد از آن اتفاقی که برای ما افتاد، شاید کمتر تیمی می‌توانست برگردد.

او ادامه داد: ولی به لطف خدا و اهل بیت (ع) این بچه‌ها با تلاشی که داشتند و همین‌طور حمایت مجموعه خوب باشگاه گل گهر و همکارانمان، توانستیم تا حدودی خودمان را بازیابی کنیم و نتایج خوبی بگیریم. خدا را شکر در 4 بازی گذشته 10 امتیاز گرفتیم و مقداری شرایط‌مان بهتر شده است.

سرمربی گل گهر همچنین اضافه کرد: در این چند روزی که وقت داشتیم روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم. امیدوارم که بچه‌ها فرامین تاکتیکی را در نظم و ساختار دفاعی به‌نحو احسن انجام بدهند و همچنین از موقعیت‌هایی که به‌دست می‌آوریم نهایت استفاده را ببرند.

قلعه‌نویی در بخش پایانی نیز درباره بازیکنان مصدوم یا محروم تیمش گفت: خدا را شکر مصدوم و محرومی نداریم. ما هفته‌های گذشته هم محروم و هم مصدوم داشتیم اما برای این بازی همه بازیکنان ما حضور دارند. آن دو نفری هم که محروم بودند در خدمت تیم هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =