بیمه سلامت

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به مزیت‌ بیمه فراگیر خانواده ایرانی گفت: بیمه زنان خانه دار و دانشجویان را رونمایی کردیم و به تدریج به سراغ سایر اقشار نیز خواهیم رفت و امکان بهره مندی از بیمه فراگیر را فراهم می‌کنیم.

به گزارش ایراسین و به نقل از ایسنا، میرهاشم موسوی اظهار کرد: مکلف شده ایم که پوشش بیمه همگانی را برای آحاد جامعه گسترش دهیم. کار در این زمینه آغاز شده است و در ابتدای اجرای برنامه، بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بیمه زنان خانه دار و دانشجویان را رونمایی کردیم. به تدریج به سراغ سایر اقشار نیز خواهیم رفت و امکان بهره مندی از بیمه فراگیر را فراهم می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تلاش می کنیم با توجه به ظرفیت های خوبی که برای همه آحاد جامعه فراهم می شود؛ مردم بتوانند به خوبی از این امکان بهره مند شوند، اظهار کرد: برخورداری از این نوع پوشش‌های بیمه‌ای در زمانی که فرد شاغل نیست، جزو سوابق بیمه‌ای تلقی شده و اگر فرد در آینده اشتغال به کار داشته باشد این سوابق نیز به مدت زمان اشتغالشان افزوده می‌شود.

موسوی با اشاره به مزیت‌ بیمه فراگیر خانواده ایرانی، گفت: سه نرخ ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد برای برخورداری از بیمه زنان خانه دار و دانشجوبان در نظر گرفته شده که ۲ درصد حق بیمه از سوی دولت و مابقی از سوی بیمه‌شده پرداخت می‌شود.

وی افزود: این ۲ درصد را قبلا هم برای بیمه مشاغل آزاد داشته‌ایم که برای زنان خانه‌دار هم برقرار شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، با توجه به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری، درخواست و برقراری این بیمه به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به درگاه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی امکان پذیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =