رحمان محمدی‌راد

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: یکی از نقاط قوت سپاهان در طول فصل سرویس هایمان بود که امروز نتوانستیم به اندازه کافی از این قابلیت استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، رحمان محمدی راد پس از شکست تیمش در دیدار اول مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال برابر پیکان، گفت: انتظار بیشتری از خودمان داشتیم؛ در ابتدای ست اول هیجان زیادی از خود نشان دادیم که باعث شروع ضعیف بازی توسط ما بود. در ست های دوم و سوم اما، شروع خوبی داشتیم و تا امتیاز ۲۰ هم عملکرد مطلوبی داشتیم اما متاسفانه پس از این امتیاز نتوانستیم امتیازات مورد نیاز برای پیروزی را کسب کنیم. امروز یکی از بهترین روزهای تیم پیکان بود و توانستند که والیبال خوبی را به نمایش بگذارند و برای این برد، به این تیم تبریک می‌گویم.

وی افزود: قطعا باید از فرصت دیگری که داریم استفاده کرده و با تمام توانمان به بازی بعدی برویم؛ سعی می‌کنیم که ریکاوری موفقی داشته و در بازی بعد، این روند را تغییر دهیم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان خاطرنشان کرد: قائمی تنها سه روز است که به تمرینات بازگشته و هنوز شرایط بازی در جلوی زمین را ندارد و سعی کردیم که از او در دریافت ها کمک بگیریم که عملکرد قابل قبولی نیز داشت.

محمدی راد در پایان افزود: یکی از نقاط قوت سپاهان در طول فصل سرویس هایمان بود که امروز نتوانستیم به اندازه کافی از این قابلیت استفاده کنیم. همینطور دفاع روی تور ما در این بازی به اندازه کافی خوب نبود که باعث برتری پیکان شد. این که چند امتیاز جلو باشیم و امتیازات را از دست بدهیم، اصلا قابل قبول نیست و حتما باید این روند را در بازی بعدی تغییر دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =