والیبال سپاهان-مس رفسنجان

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در بازی اول از نیمه نهایی مرحله پلی‌اف لیگ‌برتر والیبال مقابل پیکان تن به شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در چارچوب رقابت‌های پلی‌اف لیگ برتر والیبال ایران و در بازی اول مرحله نیمه‌نهایی، امروز جمعه سیزدهم اسفند ماه ۱۴۰۰، تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان به مصاف تیم پیکان رفت.

تیم فولاد مبارکه سپاهان با ترکیب اصلی سامان فائزی، مسعود غلامی، امیر غفور، علیرضا مباشری، مجتبی میرزاجانپور، پرویز پزشکی و سیامک مرندی به عنوان بازیکن آزاد و به سرمربیگری رحمان محمدی راد به زمین آمد.

تیم پیکان با ترکیب اصلی فرشاد اکبری، حمزه زرینی، آرمین تشکری، بابک فیاضی، محمد طاهر وادی، پوریا سبب و محمدرضا حضرت‌پور به عنوان بازیکن آزاد و به سرمربیگری پیمان اکبری پا به میدان گذاشتند.

در ست اول علی‌رغم انتظارات بازیکنان سپاهان بازی منظمی نداشتند و نتوانستند دفاع خوبی ارایه دهند. از طرفی تیم پیکان با سرویس‌های موفق و دفاع منظم تیمی برتری کسب کردند و نهایتا با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ مغلوب پیکان شدند.

در ست دوم، سپاهان بازی را با قدرت شروع کرد و یک اختلاف امتیاز قابل توجه در اواسط بازی ایجاد کرد؛ اما دفاع روی تور قوی در تیم پیکان و ضعف دریافت در انتهای زمین سپاهان منجر شد تا طلایی‌پوشان نتیجه را ۲۵ بر ۲۱ به بازیکنان پیکان واگذار کنند.

سپاهان، ست سوم را همچنان با ترکیبی از بازیکنان اصلی خود آغاز کرد اما نهایتا محمدی‌راد تصمیم به تعویض سامان فائزی با متین تکاور بازیکن جوان و با انگیزه این تیم گرفت. در این ست هم مجددا اختلاف امتیاز مورد نظر به وجود آمد اما نهایتا با کاهش این اختلاف شاگردان محمدی راد نتیجه را ۲۶ بر ۲۴ واگذار کردند.

در مجموع شاگردان محمدی راد نخستین بازی در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر را با نتیجه ۳ بر صفر بر شاگردان پیمان اکبری واگذار کردند.

طلایی پوشان سپاهان برای صعود به فینال نیاز به برد در دو بازی پیش رو مقابل پیکان دارند که در تاریخ‌های پانزدهم و هفدهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =