• ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
  • کد خبر: 22704
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدحسین مرادمند

محمدحسین مرادمند، بازیکن تیم استقلال برای انجام خدمت سربازی به پادگان رفت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، چند ماهی است که بحث سربازی دو مدافع تیم فوتبال استقلال یعنی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند داغ است. بازیکنانی که امسال در صدرنشینی استقلال سهم بسزایی داشتند و به دلیل پایان تعویق سربازی و معافیت تحصیلی از ابتدای اسفندماه سال جاری سرباز محسوب می‌شدند.

پس از کش و قوس‌های فراوان از ابتدای اسفندماه باشگاه استقلال اعلام کرد که از این دو بازیکن نمی‌تواند استفاده کند و پیگیری‌های مدیرعامل نظامی این باشگاه یعنی سردار مصطفی آجرلو هم بی فایده بود تا این دو بازیکن از استقلال جدا شوند.

امروز، چهارشنبه با انتشار تصاویری مشخص شد که محمدحسین مرادمند پس از تراشیدن موهای سرش خود را به پادگان شهید نامجو انزلی متعلق به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده تا خدمت سربازی را پشت سر گذارد. مرادمند احتمالا به عنوان سرباز بازیکن پس از دوره آموزشی به تیم ملوان بندرانزلی بپیوندد و برای این باشگاه توپ بزند.

محمدحسین مرادمند به پادگان رفت + عکس

شرایط یزدانی اما پیچیده و دشوار شده، این بازیکن که سابقه بازی ملی و دعوت به اردوی تیم ملی را نیز دارد به عنوان سهمیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شده و به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات امکان بازی در تیم فجر سپاسی را ندارد. از طرفی او شرایط حضور و بازی در دیگر تیم نظامی یعنی ملوان را نیز ندارد و به نظر می‌رسد باید خدمت سربازی را در پادگان سپری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =