فولاد هرمزگان

مدیرعامل فولاد هرمزگان با حضور در بین کارکنان واحد احیا مستقیم و دیدار با کارکنان شیفت این واحد، ضمن تبریک عید مبعث از تلاش‌های کلیه کارکنان در تحقق اهداف شرکت تقدیر کرد.

به گزارش ایراسین، عطالله معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان با حضور در بین کارکنان واحد احیا مستقیم و دیدار با کارکنان شیفت این واحد، ضمن تبریک عید مبعث از تلاش‌های کلیه کارکنان در تحقق اهداف شرکت تقدیر کرد.
مدیرعامل فولاد هرمزگان با اشاره به لزوم بزرگداشت عید سعید مبعث گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که از مبعث درس اخلاق، رحمت و کرامت، علمآموزی، وحدت، عزت، جهاد و مقاومت بیاموزیم.

وی ضمن تقدیر از سرمایه‌های انسانی این شرکت گفت: کارکنان گرانقدر شرکت فولاد هرمزگان نشان دادند که انسان‌هایی با اخلاق و عظمت بوده و با تلاش شبانه‌روزی و ایثار، تلاش می‌کنند که برای این مرز و بوم افتخارآفرینی کنند.
معروفخانی با تبریک عید مبعث به کارکنان شیفت واحد احیا مستقیم به نمایندگی از کلیه کارکنان، تاکید کرد: بعثت یعنی امید انسان به فردایی روشن و ما در فولاد هرمزگان با تکیه بر شعار ما می‌توانیم موانع را رفع کنیم و با راه‌اندازی طرح‌های توسعه‌ای و افزایش تولید، فردایی روشن را برای کشور رقم خواهیم زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =