• ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
  • کد خبر: 22678
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمد نصرتی

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در برابر سپاهان گل‌های اتفاقی دریافت کردیم و می‌توانستیم آن توپ‌ها را دفع کنیم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز دوشنبه در هفته بیستم مسابقات لیگ برتر میزبان فولاد مبارکه سپاهان بود، بازی که در نهایت با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

محمد نصرتی، سرمربی موقف تراکتوری‌ها که در این بازی هدایت این تیم را بر عهده داشت در نشست خبری بعد بازی با اظهار کرد: به کادرفنی پیشین تیم تراکتور خسته نباشید و به کادرفنی جدید خیر مقدم می‌گویم. امیدوارم روزهای خوبی برای تراکتور رقم زده و باعث شادی مردم آذربایجان شویم. تمامی بازی‌های تراکتور را تماشا کرده‌ و بازی قبلی نیز در استادیوم حضور داشتم.

وی ادامه داد: تراکتور بازیکنان با کیفیتی دارد که اعتماد به نفس آنان بسیار پایین آمده بود. شناخت کاملی نسبت به عملکرد فنی تیم داشتم و طی جلساتی با بازیکنان در خصوص سازماندهی، تمرکز، مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس کار کردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه درباره بازی توضیح داد: سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ است و ما مستحق برد بودیم، در صورت خوش شانسی، می‌توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم. ترکیب و سیستم تراکتور را نسبت به بازی قبلی تغییر دادیم و برای دقایق انتهایی بازی نیز برنامه داشتیم، اما افسوس که مجبور به انجام سه تعویض اجباری شدیم. با این حال تمامی بازیکنان از جمله جوانان تیم خیلی خوب کار کردند.

نصرتی گفت: امروز گل‌های اتفاقی دریافت کردیم و می‌توانستیم آن توپ‌ها را دفع کنیم. امیدوارم بازیکنان تیم تراکتور همین روند را ادامه دهند.

وی افزود: سپاهان یکی از بهترین خطوط حمله لیگ برتر را دارد. نسبت به بازی قبلی آرایش تیم تراکتور را تغییر و از پنج بازیکن در فاز دفاعی و پنج بازیکن در فاز تهاجمی استفاده کردیم. گل اول تیم سپاهان نیز در شرایطی به ثمر رسید که تراکتور به دلیل مصدومیت ثاقبی، ۱۰ نفره بود.

مربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: تراکتور پیش تر و در زمان مربیگری ارطغرل ساغلام فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کرد، در حد فاصل یکی دو روزه نمی‌توانستیم بیشتر از این کار کنیم و به آینده تیم امیدوار هستم.

نصرتی درباره غیبت بلبلی و آقاجان‌پور در لیست تراکتور، تصریح کرد: به دلایل فنی آنان را در لیست قرار ندادم که برخورد مناسبی با این موضوع داشتند. هر دو بازیکن کیفیت خوبی دارند و امیدوارم در آینده به تیم کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =