• ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
  • کد خبر: 22672
  • readingTime: ۱ دقیقه
فولاد هوادار

دو تیم فوتبال فولاد خوزستان و هوادار تهران در یک بازی پر حاشیه به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، فولاد خوزستان و هوادار تهران در قالب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند. شاگردان نکونام در حالی به مصاف شاگردان عنایتی رفتند که برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول نیاز به پیروزی در این دیدار داشتند؛ از طرفی هوادار نیز برای تثبیت جایگاه خود و خروج از منطقه سقوط نیاز به کسب امتیازات کامل این بازی داشت. با این حال هیچ یک از دو تیم موفق به ثبت گل در این دیدار نشدند و این بازی با نتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسید.

فولاد با ترکیب شهاب گردان، محمد آبشک، محمدرضا خلعتبری، لوسیانو پریرا، موسی کولیبالی، آرش رضاوند، محمدرضا عباسی، مهدی شیری، مجتبی نجاریان، آیاندا پاتوسی و عارف آقاسی به میدان آمده بود.

در سمت دیگر میدان رضا عنایتی با ترکیب اولیه بابک مرادی، فرزاد جعفری، محمد ستاری، شاهین عباسیان، داریوش شجاعیان، حسین صادقی، محمد میری، سیدمحمد حسینی، محمد چهارمحالی، مسلم حق شناس و مهدی عبدی تیمش را به میدان فرستاده بود.

رقابت این دو تیم در حالی رخ داد که بازی رفت آن‌ها در فولادآره‌نا نیز با حواشی همراه بود و سایه آن‌ها در بازی امروز هم دیده شد. نیمکت نشینان دو تیم بارها با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و سایه سنگین این اتفاقات بر عملکرد دو تیم نیز تاثیر گذاشت و بازیکانان نیز در درون زمین چند درگیری داشتند.

هوادار صفر _ فولاد صفر/ تساوی پرحاشیه در اکباتان

این اتفاقات باعث شد تا دو تیم بازی چندان زیبایی را به نمایش نگذارند و کمتر شاهد موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها باشیم. در نیمه اول بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و هیچ اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا بازی به کسالت آور ترین شکل ممکن دنبال شود. دو تیمی که ذهنیت دفاعی در لیگ بازی می‌کنند در خلق موقعیت در بازی رو به رو ناتوان بودند.

در نیمه دوم نیز جز یکی دو صحنه که با دخالت مدافعان و دروازه بانان دو تیم به بیرون رفت اتفاق خاصی رخ نداد و عنایتی و نکونام به تساوی رضایت دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =