• ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
  • کد خبر: 22564
  • readingTime: ۱ دقیقه
والیبال

کاپیتان تیم والیبال سپاهان گفت: این مرحله تمام شده‌است و باید فراموش کنیم چراکه مرحله بعدی برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علیرضا مباشری، کاپیتان تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان، پس از پیروزی قاطع تیم سپاهان برابر تیم پاس گرگان و صعود به مرحله بعدی لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مرحله تمام شده‌ و باید این بازی فراموش کنیم، زیرا مرحله بعدی برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است.

بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان با بیان اینکه باید برای مرحله بعدی آماده شویم، گفت: امیدوارم در این یک هفته فاصله تا بازی بعدی خوب تمرین کنیم و برای مرحله بعد آماده شویم. بچه‌ها در این دو بازی خیلی خوب تلاش کردند و هماهنگ بودند و نکاتی که از بیرون گفته می‌شد را مو به مو انجام دادند و امیدوارم روندمان همینگونه رو به رشد باشد.

وی درباره رقیب سپاهان در دور بعدی رقابت‌ها، بیان کرد: برای ما تفاوتی ندارد چه تیمی به مرحله بعدی صعود کند. دو تیم‌ پیکان و شهرداری ارومیه تیم‌های خوبی هستند و مهره‌های کلیدی و اساسی دارند. باید خودمان خوب تمرین کنیم و شرایط تیمی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =