• ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴
  • کد خبر: 22530
  • readingTime: ۱ دقیقه
محمدی

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم و به هواداران تیم سپاهان تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ایراسین، در مسابقه اول مرحله حذفی لیگ برتر والیبال بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و پاس گرگان که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم سپاهان، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر والیبال توانست در سه ست پیاپی به ترتیب با نتایج ۱۵ - ۲۵، ۱۷ - ۲۵ و ۲۰ - ۲۵ تیم والیبال پاس گرگان را شکست دهد.

بازی دوم مرحله پلی آف تیم‌های سپاهان اصفهان و پاس گرگان پنجشنبه، ۵ اسفند ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

رحمان محمدی راد، سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان، پس از اولین بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ والیبال که به مصاف تیم پاس گرگان رفته بود، اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و به هواداران تیم سپاهان تبریک می‌گویم. توقعی که از خودمان داشتیم یک بازی با کیفیت در این سطح بود.

وی افزود: قراری که با بازیکنان گذاشته بودیم این بود که بتوانیم بهترین عملکردمان را ارائه دهیم و راضی از زمین بازی خارج شویم که این اتفاق افتاد و یک روز خوب والیبالی برای ما بود.

سرمربی تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان در راستای برد سه بر صفر تیم سپاهان در برابر تیم پاس گرگان، گفت: با سرویس‌های خوبی که زدیم توانستیم نظم دریافت تیم پاس گرگان را بهم بزنیم و در نهایت با دریافت‌های خوبی که انجام دادیم توانستیم امتیازات خوبی را کسب کنیم.

محمدی‌راد در رابطه با عملکرد تیم پاس گرگان، تصریح کرد: شخصا اعتقاد داشتم که روز سختی را در پیش خواهیم داشت چرا که تیم پاس گرگان یکی از تیم‌های خوب مرحله گروهی بود ولی به نظرم امروز در شرایط خوبی نبودند. سعی می‌کنیم این بازی را خیلی زود فراموش کنیم و خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم.

وی ادامه داد: انتظار دارم که بازی بعدی از این بازی سخت‌تر خواهد بود چرا که بازیکنان خیلی خوبی در تیم پاس گرگان حاضرند

لازم به ذکر است تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با 20 برد و 59 امتیاز به عنوان صدرنشین جدول مقدماتی لیگ والیبال به مرحله پلی‌آف صعود کرده‌ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =