رباط کریم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از افزایش شمار جانباختگان حادثه انفجار و ریزش یک ساختمان در رباط کریم به ۹ تن و مصدومیت ۹ نفر خبر داد و گفت: عملیات یازده ساعته جستجو و آواربرداری از سوی نیروهای هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادی انجام و ساعت ۷:۳۰ صبح امروز پایان یافت که یک زن باردار در میان کشته‌ها بود.

شاهین فتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین با اشاره به اینکه ساعت ۲۰:۱۰ شب گذشته ریزش ساختمانی سه طبقه در محله شیرین در رباط کریم به جمعیت هلال احمر گزارش شد، اظهار کرد: پس از اعلام حادثه به سرعت سه تیم امداد و نجات از هلال احمر رباط کریم به همراه یک تیم سگ های زنده یاب به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با ارزیابی اولیه مشخص شد نفراتی زیر آوار ناشی از حادثه مانده‌اند، گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با همکاری آتش نشانی و دیگر عوامل امدادی و خدماتی تاکنون حدود ٩ نفر را از زیر آوار را نجات دادند که حال عمومی این افراد مساعد گزارش شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: پس از ۱۱ ساعت تلاش امدادگران و نجاتگران هلال احمر با همکاری دیگر دستگاه‌های امدادی حاضر در صحنه، عملیات جستجو و نجات به اتمام رسید.

وی در خصوص تعداد جانباختگان این حادثه گفت: در پایان این عملیات، متاسفانه این حادثه ۹ کشته و ۹ مصدوم بر جای گذاشت. پیکر آخرین نفر حدود ساعت ۷:۳۰ صبح امروز از زیر آوار بیرون کشیده شد که یک زن باردار در میان کشته‌ها بود و عملیات آواربرداری و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در رباط کریم به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =