هندبال

تیم هندبال سپاهان نوین در اولین مرحله از دور برگشت رقابت‌ها با تیم شهید شاملی کازرون بازی می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایراسین، مرحله اول دور برگشت رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال کشور از فردا،۲۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و در اولین دیدار تیم صدرنشین شهید شاملی کازرون به مصاف تیم دوم سپاهان یعنی سپاهان نوین می‌رود. این دیدارها به صورت متمرکز در تالار هندبال شهید حاج قاسم سلیمانی تهران برگزار می‌شود و بازی اول نیز روز پنجشنبه ساعت ۱۶:۲۵ آغاز خواهد شد.

در دور رفت رقابت‌ها تیم سپاهان نوین نتایج نسبتا قابل قبولی کسب کرده و در ۹ بازی آمار چهار پیروزی و یک تساوی و چهار شکست را به ثبت رسانده و با امتیاز ۹ در رده پنجم جدول ۱۰ تیمی مسابقات قرار دارد. از طرفی شهید شاملی کازرون همه رقبا را در دور رفت از تیغ گذرانده و با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی با ۱۸ امتیاز صدرنشین است.

نزدیک ترین رقیب کازرونی‌ها در جدول تیم فولاد مبارکه سپاهان است که با ۸ برد و یک شکست با ۱۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته و امیدوار است که با پیروزی برادر کوچک‌ترش برابر کازرون به صدر جدول برسد. سپاهان نوین پس از دیدار فردا، در روز یکم اسفندماه مقابل رعد پدافند آمل صف‌آرایی می‌کند و سپس در سوم اسفندماه باید دربی سپاهانی‌ها را در برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان برگزار کند.

تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز در مرحله اول رقابت‌ها سه بازی خواهد داشت که دیدار اول روز جمعه، ۲۹ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد. در این مسابقه سپاهان به مصاف نفت و گاز کچساران می‌رود که با شش امتیاز تیم هفتم جدول است. بازی دوم طلایی‌پوشان در برابر زغال سنگ طبس رده چهارمی خواهد بود و در بازی سوم دربی سپاهان را برگزار خواهد کرد.

سپاهان برای قهرمانی نیاز مبرم به برتری در هر سه دیدار آینده خواهد داشت و باید منتظر لغزش شهید شاملی بنشیند. لغزشی که می‌تواند به دست سپاهان نوین رخ دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =