بهزاد بهادرانی

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه گفت: سال آینده طرح‌های توسعه‌ای مهمی با رویکرد کیفی‌سازی ورق‌های مورد نیاز صنایع خودروسازی و لوازم خانگی در ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه عملیاتی می‌شود.

بهزاد بهادرانی در گفت‌وگو با رادیو فولاد اظهار کرد: در سال جاری، نورد سرد توانست به رکوردهای متعددی دست پیدا کند که می‌توان به رکورد در خط نورد ۵ قفسه‌ای در آبان‌ماه اشاره کرد و همچنین با عبور از ظرفیت اسمی به رکورد ۱۳۱هزار تن در ماه دست یافتیم.

وی با اشاره به اینکه محدودیت تامین قطعات یدکی و کرونا نتوانست خللی در تولید ناحیه نورد سرد وارد کند، گفت: این نوید را می‌دهیم که تا پایان سال و در راستای تحقق شعار سال، با پشتکار کارکنان ، تمام خطوط ناحیه نورد سرد از اهداف تعیین شده در تولید عبورخواهیم کرد.

مدیر ناحیه نورد سرد شرکت فولاد مبارکه با اشاره به تاثیر تحریم‌ها در روند تولید، گفت: در سال آتی، طرح‌های توسعه‌ای در ناحیه سرد شرکت فولاد مبارکه وارد فاز عملیاتی می‌شود و در اردیبهشت‌ماه خط ریومپ (بهینه سازی اساسی) گالوانیزه محقق می‌شود که بخشی از این کار امسال با موفقیت به ثمر نشست.

وی با اشاره به تکمیل تجهیزات مورد نیاز خط تکمیلی ورق لوازم خانگی، بیان کرد: در ابتدای سال آینده شاهد شروع فعالیت های عملیاتی این خط تکمیلی هم هستیم و پیش‌بینی می‌شود در تیر و مردادماه خط تکمیلی ورق رنگی به صورت صددرصد بومی‌سازی شده به بهره‌برداری برسد.

بهادرانی به تصویب احداث خط رنگی شماره ۲ ویژه تولید ورق‌های مورد نیاز صنعت لوازم خانگی هم اشاره‌ای کرد و افزود: اسناد مناقصه طرح یکصد هزار تنی تولید ورق رنگی لوازم خانگی نهایی شده است که در سال آینده در کنار خط رنگی موجود به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =