شرکت ذوب آهن اصفهان لوگو

مدیرعامل، مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایراسین، مدیرعامل، مدیران و کارکنان ذوب آهن اصفهان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن ماه بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه از این قرار است؛

إِنََّا لَنَنْصُرُ رُسُلَنَا وَالََّذِینَ آمَنُوا فِی الْحَیَاةِ الدَُّنْیَا وَیَوْمَ یَقُومُ الْأَشْهَاد آیه ۵۱ سوره غافر

ما به یقین پیامبران خود و کسانی را که ایمان آورده اند، در زندگی دنیا و در آخرت روزی که گواهان به پا می خیزند یاری می‌دهیم.

به لطف و عنایت حضرت باری تعالی چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با صلابت‌تر و باشکوه‌تر از سالیان گذشته جشن می‌گیریم و خداوند متعال را سپاسگزاریم بابت منتی که برسر ما گذاشت که در این ایام با برکت آخرالزمان بار دیگر یادآور به بار نشستن شجرة طیبة ایمان و معنویت پس از ۱۴ قرن باشیم و در غدیر انقلاب، میثاق و عهدی دوباره با خداوند متعال ببندیم.

به واقع ۲۲ بهمن سرآغاز حکومت الله بر سراسر جهان با دست قدرت الهی و پرچمداری حضرت حجت، عجل الله تعالی فرجه الشریف، بود و این حرکت عظیم الهام بخش تحقق وعده های نصرت و ظفر از جانب خدای متعال است.

آری!به فرموده بنیانگذار انقلاب استوار و شکوهمند اسلامی، به درستی این انقلاب سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوت و جلوهای از نهضت پر عظمت حضرت محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم است و انشاءالله به زودی شاهد افول کامل تمدن منحط غرب به ویژه هیمنة پوشالی آمریکای خبیث و صهیونیسم جنایت‌کار هستیم.

لذا ما خانواده بصیر، مومن، انقلابی و همیشه در صحنه شرکت ذوب آهن اصفهان ضمن تجدید میثاق با ریسمان و حبل متین انقلاب اسلامی حضرت بقیه الله )ارواحنا فداه( و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و نیز تجدید پیمان محکم و راسخ با شهیدان و مدافعان حریم انقلاب اسلامی و نیز شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی اعلام می‌داریم:

۱. در راستای پاسداری و تحقق منویات مقام معظم رهری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی در نقشه راه ولایت یعنی بیانیه فاخر و گرانسنگ گام دوم انقلاب اسلامی تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی و طلوع خورشید عظمای ولایت (عج) تلاش و آمادگی خود را برای به ثمر رساندن این جهاد فی سبیل الله با تمام قوا اعلام می داریم.

۲. با نصرت و مدد الهی در جنگ و نبرد اقتصادی نقش خود را جهت اعتلا، رشد و بالندگی شکوفایی اقتصادی ایران اسلامی با عزمی راسخ و مجاهدت مومنانه تا ناامید شدن دشمنان قسم خورده این مرزو بوم پیش خواهیم برد.

۳. با همت مضاعف و قلبی بصیر تمام تلاشمان را در راستای جهاد تبیین و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی در جنگ روایت‌ها ایفا خواهیم کرد.

ان شاء الله به برکت خون شهدای عزیز اسلام و زعامت و ولایت مطلقه فقیه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و مومنان راستین خواهیم توانست تمامی تحریم‌ها، فشارها و شبیخون گسترده فرهنگی برعلیه ایران عزیز اسلامی را خنثی و منکوب کنیم و در عصر مدرن معادلات هندسه قدرت جهانی را بطور کامل برهم زنیم و ایران اسلامی را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =