معاون دادستان کل کشور

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اگر نمایشگاه در فضایی به طور دائمی باشد، هم باعث برطرف شدن نیازمندی‌ها می‌شود و هم نخبگان و علاقه‌مندان و دانشگاهیان را به این ورود به مسیر ترغیب می‌کند.

سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه برگزاری سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، ضمن بازدید از غرفه فولاد مبارکه، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: از برگزار کنندگان این نمایشگاه که با نیت بومی سازی و خودکفایی این اقدام را انجام داده‌اند به نوبه خود تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای اینچنینی مانند سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد، می‌تواند تاثیرات متفاوتی از جمله قطع وابستگی‌ها یا به حداقل رساندن آن‌ها در صنعت فولاد که یک صنعت مادر است داشته باشد.

معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه نمایشگاه، یک برنامه کوتاه مدت چند روزه است، گفت:باید در فضایی شاید همچون استارتاپ‌ها یا در فضای مجازی این ارتباطات مدام وجود داشته باشد.

عمرانی خاطرنشان کرد: من در سفری به کرمان قطعه سازی را دیدم که قطعات ساخته شده توسط او قابل توجه بود و اتفاقا در حوزه معدن کاربرد داشت و از ایشان پرسیدم که آیا خود را به صنایع معرفی کرده‌ای که پاسخ داد در دست اقدام است.

وی افزود: اگر نمایشگاه در فضایی به طور دائمی باشد هم باعث برطرف شدن نیازمندی‌ها می‌شود و هم نخبگان و علاقه‌مندان و دانشگاهیان را به این ورود به مسیر ترغیب می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =