ورق خودرو چهارمحال بختیاری

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با اتمام پروژه بهینه‌سازی خط تولید خود و افزودن قابلیت تولید ورق گالوانیزه ویژه بدنه نمایان خودرو تا پایان سال جاری قادر خواهد بود تمامی نیاز خودرو سازان کشور به محصولات گالوانیزه را تامین کند.

به گزارش ایراسین، حمید شجاعی، در جریان برگزاری سومین نمایشگاه ملی فولاد ایران، مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از غرفه شرکت ورق خودرو در این نمایشگاه بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با ارائه گزارشی از روند تولید در این شرکت، اظهار کرد: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با اتمام پروژه بهینه‌سازی خط تولید خود و افزودن قابلیت تولید ورق گالوانیزه ویژه بدنه نمایان خودرو تا پایان سال جاری قادر خواهد بود تمامی نیاز خودرو سازان کشور به محصولات گالوانیزه را تامین کرده و ارزش افزوده قابل توجهی ایجاد کند و از خروج میزان زیادی ارز از کشور جلوگیری کند.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز تولیدات تجاری و خودرویی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در زنجیره فولاد کشور را حائز جایگاهی ویژه دانست و انگیزه بالای تولیدکنندگان لوازم خانگی کشور در راستای استفاده حداکثری از محصولات این شرکت را ارزشمند توصیف کرد و آن را نشانه اهمیت، اراده و همت کارکنان این شرکت در جهت تعالی سازمانی عنوان کرد.

علی آقامحمدی مشاور اقتصادی مقام معظم رهبری نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: روند رو به رشد و تلاش‌های صورت گرفته در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری نوید بخش گامی مهم در خودکفایی و رشد صنعت خودرو سازی کشور است.

گفتنی است شرکت ورق خودروچهارمحال و بختیاری تنها تولید کننده ورق گالوانیزه خودرویی کشور با ظرفیت اسمی۴۰۰ هزار تن در سال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =