مراسم راهپیمایی 22بهمن 1399اصفهان

عکس:مجتبی جهان بخش

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اعلام مسیرهای ترافیکی روز 22 بهمن‌ماه، گفت: گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به صورت موتوری و خودرویی انجام می‌شود.

محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: با توجه به برگزاری راهپیمایی خودرویی و موتوری در روز ۲۲ بهمن ماه به منظور هرچه باشکوه برگزار شدن این مراسم محدودیت‌هایی در مسیر این راهپیمایی اعمال می‌شود.

وی مسیر اصلی و شماره یک راهپیمایی خودرویی را ساعت ۹ صبح روز جمعه۲۲ بهمن ماه از پل‌های دفاع مقدس شروع و به‌سمت خیابان هزارجریب، میدان آزادی، خیابان سعادت آباد و در نهایت به سمت گلستان شهدا اعلام کرد و افزود: در طول مسیر محدودیت‌های ترافیکی برای سایر خودروها اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: مسیر اصلی و شماره ۲ راهپیمایی موتوری نیز ساعت ۹ صبح از میدان احمد آباد آغاز و محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی در مسیر خیابان بزرگمهر، میدان بزرگمهر، چهارراه آبشار، میدان لاوی به سمت گلستان شهدا اعمال می‌شود.

وی از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری و همراهی با ماموران پلیس در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مسیر راهپیمایی خودرویی و موتوری از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =