طیب نیا

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: در حال حاضر مهمترین مسئولیت اجتماعی صنایع، اشتغال‌زایی است؛ چراکه با ایجاد اشتغال، خدمات و مشاغل دیگر حاصل می‌شود و به رونق در منطقه شتاب می‌بخشد. 

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای شرکت در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه شرکت فولاد هرمزگان به بندرعباس سفر کرد؛ وی در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: شرکت فولاد هرمزگان ظرفیت بالایی برای توسعه محصولات فولادی صادرات محور دارد و روز گذشته آغاز مرحله نخست توسعه‌ها با همین هدف دنبال شد.

وی با تاکید بر اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی شرکتی، گفت: در حال حاضر مهمترین مسئولیت اجتماعی صنایع، اشتغال‌زایی است چرا که با ایجاد اشتغال، خدمات و مشاغل دیگر حاصل می‌شود و به رونق در منطقه شتاب می‌بخشد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به اهمیت شعار «فولاد مبارکه به وسعت ایران» اشاره کرد و افزود: بسیاری از محصولات در جهان گویاتر از نام کشور سازنده محصول هستند و حتی در اذهان کودکان ما هم نقش بسته‌اند. این موضوع بر اهمیت نقش صنایع و شرکت‌های بزرگ تاکید می‌کند، چراکه شرکت‌های بزرگ به اقتصاد کشورها رونق می‌بخشند و فولادمبارکه به عنوان شرکتی پیشرو، با همین رویکرد، توسعه به وسعت ایران را هدف‌گذاری کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =