سهیل کمال آبادی

قدرتی‌زن تیم والیبال سایپا گفت: دو سال برای سپاهان بازی کرده‌ام و می‌توانم بگویم باشگاه سپاهان نمونه یک باشگاه حرفه‌ای در ایران است و تمام امکانات برای بازیکن فراهم شده و بازیکن دغدغه‌ای جز بازی ندارد و تنها به فکر بازی و نتیجه گیری است.

سهیل کمال‌آبادی، دریافت کننده قدرتی زن تیم والیبال سایپا، پس از بازی با تیم سپاهان، در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: بازی با سپاهان بازی خوبی بود و ما تیمی هستیم که میانگین سنی پایینی داریم و می‌دانستیم که بازی سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت.

وی گفت: سپاهان صدرنشین است و چند هفته زودتر قهرمانی دور مقدماتی لیگ را به دست آورده و مثل تیم ما به برد نیاز نداشت اما به ما احترام گذاشتند و جنگیدند.

این ملی پوش جوان تصریح کرد: اشتباهات داوری در جاهایی باعث شد تیم ما به هم بریزد و این نتیجه به دست آید.

کمال‌آبادی افزود: ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا دو بازی باقی مانده را پیروز شویم و سقوط نکنیم و باشگاه سایپا تمام تلاشش را می‌کند که بتواند بهترین امکانات را برای ما فراهم کند.

وی در پاسخ به خبرنگار ایراسین در این خصوص که به عقیده وی این تیم درفصل آینده هم با همین ترکیب جوان خواهد ماند یا خیر، گفت: باید ببینیم برنامه امسال چه می شود و تیم سقوط میکند یا خیر!

قدرتی زن تیم سایپا افزود: دو سال برای سپاهان بازی کرده‌ام و می‌توانم بگویم باشگاه سپاهان نمونه یک باشگاه حرفه ای در ایران است و تمام امکانات برای بازیکن فراهم شده و بازیکن دغدغه ای جز بازی ندارد و تنها به فکر بازی و نتیجه گیری است.

کمال آبادی افزود: مدیران باشگاه سپاهان تلاش فراوانی می‌کنند و به نتیجه ای که مد نظرشان است، خواهند رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =