سامان فائزی

سرعتی زن تیم والیبال سپاهان گفت: صعود ما به پلی آف لیگ والیبال قطعی شده است و اگر تلاشی در بازی‌ها می‌کنیم به دلیل تاثیر آن روی جدول مسابقات است.

سامان فائزی بازیکن تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان، بعد از برد مقابل تیم سایپا در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار کرد: به دلیل اینکه صعود ما به مرحله پلی آف چند هفته‌ای است قطعی شده بازیکنان با این طرز تفکر بازی می‌کنند که برد با باخت فرقی نمی‌کند و از همین جهت رقابت سخت است.

وی در خصوص روند این بازی گفت: بعد از شکست در دو ست با تغییراتی که کادر فنی در تیم ایجاد کرد و صحبت آن‌ها توانستیم به خود بیاییم و این بازی را با نتیجه سه بر دو پیروز شویم.

سرعتی زن تیم والیبال سپاهان با اشاره به نبود روحیه جنگندگی تیم در این روزها ادامه داد: بخشی از این روند طبیعی است، اما قبل از بازی، رحمان محمدی راد با ما صحبت کرد که کار خودمان را در زمین همانطوری انجام دهیم که در پلی‌آف قرار است و البته که می‌توانیم به این بازی به چشم بازی دوستانه نگاه کنیم اما به دلیل تاثیر نتایج بر جایگاه سایر تیم‌ها در جدول باید جوانمردانگی و اخلاق را رعایت کنیم.

فائزی در پاسخ به اینکه آیا انتظار چنین بازی را از سایپا داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سایپا تیم جوانی است بازی کردن مقابل آن‌ها حتی از بازی مقابل تیم‌های بزرگ سخت‌تر است زیرا هرچه در توان دارند به نمایش می‌گذارند.

وی تاکید کرد: جایگاه سایپا از لحاظ فنی و والیبال در اینجای جدول نیست و می‌توانستند در جدول جایگاه بهتری داشته باشند اما به خاطر کم‌تجربگی و بدشانسی امتیازات را از دست دادند و البته جایگاه واقعیشان در جدول اینجا نیست.

بازیکن تیم والیبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تقابل با تیم سابقش گفت: این سایپای دو سال اخیر با آن تیمی که من شش هفت سال در آن بازی کردم فاصله دارد، وضعیت تیم فوتبال آن‌ها را نیز می‌بینید که وضعیت خوبی ندارند و در حالی که در والیبال دو سال پشت سر هم دوم ایران شدند الان وضعیت خوبی را تجربه نمی‌کند و من این سایپا را آن تیم نمی‌بینم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =