علیرضا پاکدل

رئیس فدراسیون هندبال ایران گفت: باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با چند بازیکن نقش مهمی را در موفقیت‌های تیم ملی هندبال داشت.

به گزارش خبرنگار ایراسین، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران در گفتگو با خبرنگار ایراسین، در حاشیه رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور که به میزبانی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در این دوره از رقابت‌ها همه باشگاه‌های لیگ برتری و سایر مدعیان حضور داشتند، مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و نتایج این رقابت‌ها موید این صحبت است که نسبت به دوره‌های قبل بهتر می‌باشد.

سپاهان نقش مهمی را در موفقیت‌های تیم ملی ایفاء کرد

وی پیرامون جهانی شدن تیم ملی هندبال ایران گفت: خوشبختانه با جهانی شدن اتفاق خوبی برای جامعه هندبال ایران رخ داد و پس از سال‌ها توانستیم در مسابقات آسیایی در مرحله نیمه نهایی حاضر شویم و جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب نمائیم، بدون شک با این اتفاق مبارک افق‌های روشنی به سمت هندبال ما باز خواهد شد.

پاکدل ادامه داد: باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در تیم ملی بازیکنانی داشتند که سپاهان با چند بازیکن نقش مهمی را در این موفقیت‌ها داشت، در مجموع هندبال استان اصفهان هر زمان که فعال و پویا بوده و در رده‌های پایه تیم‌داری و سرمایه گذاری کرده، در سطح ملی هم اتفاقات خوبی برای ایران رخ داده است.

رئیس فدراسیون هندبال ایران در خصوص اینکه گفته می‌شود مانوئل فرناندز به دلیل اختلاف با وی قراردادش را تمدید نکرده، اظهار کرد: هیچ اختلاف و خصومت شخصی بین من و فرناندز وجود نداشت. در شب آخر حضورمان در عربستان هم با روی خوش از هم خداحافظی کردیم.

وی در پایان افزود: در بحث تدارکات، مانوئل درخواست‌هایی داشت که ما تا حد امکان به این درخواست‌ها رسیدگی کردیم. به هر حال اردوهای خارجی برای تیم ملی تدارک دیدیم و در زمینه خوابگاه و سالن تمرین هم مشکل خاصی نداشتیم. ضمن اینکه اینگونه نبود که ما قطعا به دنبال تمدید قرارداد فرناندز بوده باشیم. او مربی خوبی است؛ اما ادامه کارش در تیم ملی هندبال ایران بستگی به نظر کمیته فنی فدراسیون داشت.

سپاهان نقش مهمی را در موفقیت‌های تیم ملی ایفاء کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =