محمد سیاوشی

محمد سیاوشی گفت: مانوئل فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی، نقش مهمی در جهانی شدن هندبال ایران ایفاء کرد.

به گزارش خبرنگار ایراسین، محمد سیاوشی دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فولادمبارکه سپاهان به همراه تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های آسیایی و انتخابی مسابقات جهانی درخشش بسیار خوبی داشت و در رسیدن ایران به مسابقات جهانی نقش ویژه‌ای ایفا کرد.

وی پیرامون جهانی شدن هندبال ایران گفت: تیم ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا و مسابقات انتخابی جهانی با ترکیبی جوان حضور یافت و برخی از بازیکنان برای اولین‌بار در مسابقات بین‌المللی حاضر می‌شدند، اما خوشبختانه همه بازیکنان عملکرد خوبی داشتند تا به این مهم یعنی کسب سهمیه جهانی دست یابیم.

محمد سیاوشی با بیان اینکه ما ۶ ماه تلاش کرده بودیم، افزود: علاوه بر بازیکنان تیم ملی و دیگر کادرفنی، مانوئل فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی، نقش مهمی در جهانی شدن هندبال ایران ایفاء کرد، این مربی قلب و روح بزرگی داشت و واقعا با روان‌شناسی که نسبت به بازیکنان داشت سبب می‌شد بازیکنان درون زمین برای او جان دهند، به عقیده من ۸۰ یا ۹۰ درصد موفقیت تیم ملی در این دوره به خاطر وجود فرناندز بود.

فرناندز قلب و روح بزرگی داشت/ ما هم مثل فوتبال جهانی شدیم اما توجهی نشد

دروازه بان تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان ادامه داد: از فدراسیون درخواست دارم که مانوئل را به تیم ملی برگرداند، واقعا به حضورش در موفقیت تیم ملی اعتقاد دارم. این درخواست فقط و فقط از طرف من که بزرگترین بازیکن تیم ملی‌ام نیست درخواست تمام بازیکنان است.

وی با اشاره به بازی‌های آسیایی گوانگژو گفت: باید هرچه زودتر اردوها و تمرینات تیم ملی برای بازی‌های آسیایی استارت بخورد، حتی شروع اردوها از بعد لیگ هم به نظر من دیر است، اکنون به مسابقات جهانی صعود کرده‌ایم و می‌توانیم بازی‌های آسیایی را به چشم دیدارهای تدارکاتی ببینیم و هم یک مدال خوشرنگ کسب کنیم.

محمد سیاوشی تاکید کرد: هر چه بیشتر برای آغاز تمرینات مکث کنیم مطمئن باشید تیم‌های آسیایی دیگر از ما جلو خواهند زد، در حال حاضر ۵ تیم آسیا به مسابقات جهانی صعود کرده‌اند و این تیم‌ها خیلی زود تمرینات خود را آغاز می‌کنند. ما هم باید سریعا لیگ را به اتمام برسانیم و اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم.

فرناندز قلب و روح بزرگی داشت/ ما هم مثل فوتبال جهانی شدیم اما توجهی نشد

گلر تیم فولاد مبارکه سپاهان با گله مندی از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بیان داشت: ما هم مثل فوتبال جهانی شدیم اما ظاهرا این دو نهاد تنها فوتبال را می‌بینند و متاسفانه سایر رشته‌ها را حتی دنبال نمی‌کنند. هیچ کس در فرودگاه به استقبال‌مان نیامد، امیدوارم که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ما را هم به چشم بقیه رشته ها مثل فوتبال و والیبال نگاه کنند، درست است که‌ قراردادهای ما به اندازه فوتبالی‌ها نیست ولی دوست داریم به آن اندازه به ما بهاء دهند.

وی در پایان ضمن تشکر از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: فدراسیون هندبال تنها فدراسیون توپی بود که در هر دو بخش زنان و مردانش جهانی شدند و دوست داریم بیشتر از اینها به این رشته توجه شود و بیشتر روی بیلبوردهای کمیته و وزارت باشیم. امیدوارم این تبعیض‌ها روزی در ورزش کشور تمام شود تا بیشتر پیشرفت جوانان را ببینیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =