دراگان اسکوچیچ

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: برای این بازی نیاز بود که راه حل جدیدی برای مدافعان به دست بیاوریم که استفاده از امید نورافکن به خاطر این بود و جواب داد.

به گزارش ایراسین، تیم‌ملی فوتبال ایران امروز سه‌شنبه در چارچوب هفته هشتم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تک گل مهدی طارمی، تیم ملی امارات را شکست داد با ۲۲ امتیاز همچنان صدرنشین گروه A است.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم‌ملی ایران در نشست خبری پس از این دیدار گفت: ما در نیمه اول خوب بازی کردیم و همه چیز تحت کنترل بود، پس از اخراج محرمی به مشکل خوردیم اما به مرور ما خطرناک‌تر از حریف بودیم. من راضی هستم که تحت فشار توانستیم فرصت‌های بیشتری نسبت به حریف ایجاد کنیم و از این دو نکته راضی هستم.

وی با اشاره به استفاده از امید نورافکن در دفاع وسط بیان داشت: امید نورافکن در قلب دفاع بازی خوبی انجام داد و این نشان می‌دهد که تصمیم من درست بوده است، برای این بازی نیاز بود که راه حل جدیدی برای مدافعان به دست بیاوریم که استفاده از نورافکن به خاطر این بود و جواب داد. این بازی برای ما با اهمیت بود و به همین دلیل از نورافکن در دفاع وسط استفاده کردم.

دراگان اسکوچیچ ادامه داد: زمانی‌که تیم امارات دست به تعویض زد و مهاجمان بلند قامت را به میدان آورد، مدافعان بلند قامت را به زمین فرستادیم که برتری هوایی را دوباره به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه فرصت‌سوزی مهاجمان دغدغه من نیست، افزود: بازیکنان با کیفیتی در خط حمله دارم و طبیعی است که موقعیتی از دست برود، من به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از مهاجمان راضی هستم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =